1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. کسب و کار
  4. بهترین ردیاب خودرو بی سیم چیست؟

بهترین ردیاب خودرو بی سیم چیست؟

28 تیر 1401
  • 0

امروزه اهمیت استفاده از ردیاب برای حفظ امنیت خودرو از کسی پوشیده نیست؛ زیرا به‌خوبی می‌دانیم که باز کردن انواع قفل‌ها و از کار انداختن دزدگیر ماشین برای سارقان حرفه‌ای به سادگی آب خوردن است. باتوجه‌به این توضیحات به دستگاهی نیاز داریم که حتی پس از سرقت خودرو نیز برای ما ارزشمند و کاربردی باشد. ردیاب اتومبیل جزو لوازم امنیتی به حساب می‌آید که پس از سرقت، به کمک آن می‌توان خودرو را ردیابی کرد.

چالشی که برخی افراد برای استفاده از انواع جی پی اس‌ها دارند، بحث سیم‌کشی و نصب آن‌هاست که به‌گفته کاربران کاری دردسرساز به حساب می‌آید. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که با نصب و سیم‌کشی ردیاب مشکل دارید، نگران نباشید؛ زیرا در این مقاله بهترین ردیاب‌های خودرو بی سیم را معرفی می‌کنیم و با بررسی ویژگی‌های آن‌ها به شما کمک می‌کنیم تا با انتخاب جی پی اس مناسب، امنیت ماشینتان را چندبرابر کنید.

بهترین ردیاب خودرو بی سیم چه ویژگی‌هایی دارد؟

پیش از آنکه با انواع ردیاب‌های بی‌سیم آشنا شوید، لازم است ویژگی‌های بهترین جی پی اس بدون سیم را بشناسید تا براساس این ویژگی‌ها بهترین گزینه را خریداری کنید. مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک جی پی اس بی‌سیم خوب باید داشته باشد، عبارت‌اند از:

  • ضد‌ضربه بودن
  • ضدآب بودن
  • هماهنگی با همه اپراتور‌های تلفن همراه
  • آنتن‌دهی مناسب در همه شرایط آب‌و‌هوایی
  • مکان‌یابی دقیق در انواع مختصات جغرافیایی
  • باتری قوی با طول عمر بالا
  • مخفی بودن از چشم سارقان
  • مقاوم در برابر حرارت
  • قابلیت شنود
  • ضمانت‌نامه معتبر و پشتیبانی قوی

هرچه تعداد این ویژگی‌ها در ردیابی بیشتر باشد، مسلما می‌توان آن را به‌عنوان بهترین ردیاب خودرو بی‌سیم معرفی کرد. حال که با ویژگی‌های جی پی اس‌های بدون سیم آشنا شدید، انواع مدل‌های ردیاب بی‌سیم را معرفی می‌کنیم تا با در نظر گرفتن این نکات در  خرید جی پی اس خودرو بهترین انتخاب را انجام دهید.

 

ردیاب مگنتی.jpg

 

ردیاب دیاگ؛ جی پی اس بی‌سیم ارزان و پرقدرت

ردیاب دیاگ را می‌توان به‌عنوان ارزان‌ترین نوع جی پی اس بدون سیم معرفی کرد. برای نصب و راه‌اندازی جی پی اس دیاگی نیاز به هیچ‌گونه سیم‌کشی ندارید. کافی است درپوش دیاگ را برداشته و ردیاب را به دیاگ خودرو متصل کنید. به‌محض اتصال جی پی اس به دیاگ ماشین، امکان تعیین موقعیت خودرو فعال می‌شود. قیمت پایین جی پی اس دیاگی باعث می‌شود بسیاری از افراد تصور کنند این ردیاب قدرت کافی برای مکان‌یابی و تعیین موقعیت را ندارد؛ درصورتی‌که چنین نیست و این تصور کاملا اشتباه است.

ردیاب دیاگی جزو پرقدرت‌ترین و دقیق‌ترین انواع ردیاب خودرو به‌شمار می‌رود؛ به‌طوری‌که این جی پی اس در سخت‌ترین شرایط آب‌و‌هوایی و بد‌ترین موقعیت‌های مکانی، عملیات تعیین موقعیت و ردیابی را دقیق و بدون مشکل انجام می‌دهد؛ باتوجه‌به این توضیحات، اگر می‌خواهید با کمترین هزینه، ردیاب بی‌سیم قدرتمند تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما خرید ردیاب دیاگ است؛ بااین‌حال عجله نکنید، زیرا ردیاب دیاگ تنها جی پی اس بدون سیم خودرو نیست و در ادامه انواع دیگر ردیاب بی‌سیم خودرو مانند ردیاب آهنربایی و فندکی را معرفی می‌کنیم. با مقایسه این ردیاب‌ها و کاربرد آن‌ها با یکدیگر قطعا انتخاب دقیق‌تر و هوشمندانه‌تری خواهید داشت.

ردیاب آهنربایی یا مغناطیسی؛ جی پی اس پرقدرت بدون نیاز به نصب

ردیاب آهنربایی تلفیقی از قدرت، کیفیت، کارایی و دقت است. جی پی اس مگنتی نه‌تنها به سیم‌کشی احتیاج ندارد، بلکه حتی برای استفاده نیاز نیست آن را به خودرو متصل کنید. این ردیاب از باتری قدرتمندی برخوردار است که بدون نیاز به شارژ مجدد تا ماه‌ها فعالیت می‌کند. در این جی پی اس، آهنربا‌های بسیار قوی تعبیه شده است که به‌ٰراحتی می‌توان آن را به هر سطح فلزی از خودرو متصل کرد؛ فرقی نمی‌کند که این سطح فلزی داخل ماشین باشد یا خارج آن. ضد‌آب، ضد‌ضربه و ضدگردو‌غبار بودن ردیاب مغناطیسی باعث شده تا بتوان آن را زیر خودرو نیز نصب کرد تا از چشم سارقان دور باشد.

جی پی اس مگنتی این قابلیت را دارد تا در هر شرایط آب‌و‌هوایی، کار تعیین موقعیت را به بهترین نحو انجام دهد؛ علاوه‌بر‌این، ازآنجایی‌که این ردیاب با باتری کار می‌کند، از آن می‌توان به‌عنوان ردیاب شخصی نیز استفاده کرد؛ بنابراین، ردیاب آهنربایی به‌تنهایی بخش عمده‌ای از نیاز‌های شما برای تعیین موقعیت و افزایش امنیت ماشینتان را رفع می‌کند.

 

ردیاب آهنربایی.jpg

 

ردیاب فندکی؛ جی پی اس مخفی از چشم سارقان و بدون نیاز به سیم‌کشی

طراحی ظاهری ردیاب فندکی را می‌توان یکی از هوشمندانه‌ترین طراحی‌ها در بین انواع جی پی اس خودرو دانست؛ زیرا شکل ردیاب فندکی کاملا شبیه به شارژر‌های فندکی است. حتی روی آن جای سیم شارژر نیز تعبیه شده است؛ به‌طوری که نمی‌توان تفاوتی بین این ردیاب و شارژر فندکی قائل شد. شباهت جی پی اس فندکی با شارژر فندکی باعث شده تا سارقان هنگام سرقت متوجه آن نشوند.

برای نصب جی پی اس فندکی کافی است آن را به سوکت فندکی خودرو متصل کنید. پس از اتصال ردیاب به ماشین عملیات تعیین موقعیت آغاز می‌شود. چنانچه هنگام ردیابی، جی پی اس فندکی از خودرو جدا شود، بلافاصله پیامکی مبنی بر جدا شدن ردیاب از خودرو برای مالک ماشین ارسال خواهد شد. 

قیمت بهترین ردیاب خودرو از نوع بی‌سیم در بازار ایران چقدر است؟

مبحث بعدی برای انتخاب بهترین ردیاب بی‌سیم خودرو، توجه به قیمت آن است. برای خرید بهترین ردیاب خودرو در ایران یک نکته بسیار مهم وجود دارد و آن هم مبحث رجیستری ردیاب‌هاست. چنانچه قصد خرید ریاب‌های خارجی را دارید، آگاه باشید که رجیستری آن‌ها درست انجام شده باشد تا برای استفاده با مشکل مواجه نشوید. اگر رجیستری درست انجام نشود، پس از مدت کوتاهی جی پی اس غیرفعال خواهد شد؛ باتوجه‌به این توضیحات، اگر جی پی اس خارجی با قیمت پایین مشاهده کردید، حتما موضوع رجیستری آن را بررسی کنید. 

کیفیت، قدرت، دوام، دقت و فروشگاهی که ردیاب را از آن می‌خرید، تاثیر مستقیمی بر قیمت نهایی جی پی اس دارد. حتما از فروشگاهی جی پی اس بخرید که در ازای مبلغی که از شما دریافت می‌کند، خدمات پس از فروش و پشتیبانی قوی داشته باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن آن را برطرف کنید.

با خرید بهترین جی پی اس خودرو از ایمن ردیاب، برای همیشه با نگرانی سرقت ماشین خداحافظی کنید

در این مطلب به‌طورکامل انواع جی پی اس بدون سیم را معرفی کرده و با بررسی ویژگی‌های هر یک از آن‌ها به شما در انتخاب بهترین ردیاب بی‌سیم خودرو کمک کردیم. نکته آخر در تهیه بهترین جی پی اس بی‌سیم خودرو، خرید ردیاب از فروشگاهی معتبر با خدمات پس از فروش ویژه است. چنانچه یک فروشگاه حرفه‌ای و تخصصی در زمینه خرید بهترین ردیاب خودرو نمی‌شناسید، جای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا ایمن ردیاب به‌عنوان فروشگاهی معتبر و معتمد با سال‌ها تجربه در زمینه فروش انواع ردیاب‌ها، آماده است تا ردیاب‌های قدرتمند و با‌کیفیت را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار دهد. با مشاهده انواع جی پی اس‌های موجود در ایمن ردیاب می‌توانید باتوجه‌به نیازتان مناسب‌ترین جی پی اس را برای ماشینتان خریداری کنید.

با مراجعه به فروشگاه ایمن ردیاب به نشانی اینترنتی imenradyab.com می‌توانید انواع جی پی اس‌های خودرو و ردیاب‌های شخصی را مشاهده، بررسی و خریداری کنید. چنانچه برای خرید ردیاب نیاز به راهنمایی داشتید، با شماره تلفن ۴۴۴۲۰۰۰۱ تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب ایمن ردیاب در واحد پشتیبانی و فروش شما را راهنمایی کنند.

 

 



نظرات