درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
متاسفانه این همه هزینه میشه تا خودرو 20 سال پیش رو مجدد تولید کنن، خب به جای سرمایه گذاری روی خورو 20 سال پیش یه خودرو به روزتر تولید کنین، من نمیدونم این مافیای خودروسازی کی میخواد دست از سر مردم بیچاره برداره.
سلام.
موتور داخلی چی میخواین بزارین ؟
ایرانخودرو موتور 1600 پیکان و روآ میزاره
سایپا موتور 1500 تیبا میزاره.
پارس خودرو هم موتور مزدا 1600 یا 1500 تیبا.
از آقای منطقی که چندین دهه هست جزو سردمداران خودرویی کشور بودن و یکی از بانیان اصلی وضع موجود خودرویی هستند انتظاری بیش از نمیره!
اما آقای منطقی...
اون النودی که مردم ازش راضی بودن قیمتش با پژو ۴۰۵ دوگانه کارخونه تقریبا یکی بود که یعنی حدودا میشه ۱۵۰ تومن!
بعد اون النود بسیاری از قطعات حساس و های تکش فرانسوی بودن که باعث میشد ملت چشمشون رو بر قیافهی زمخت و جلو داشبورد افتضاحش ببندن و اونو بخرن.
مسلما شما اینها رو میدونید اما میخواید به گاریسازان داخلی کمک کنید تا مثل بقیه فرانسویهایی که ایرانیشون کردین و کیفیتشون رو به نابودی کشوندین اینو هم دوباره تولید کنید تا با گول زدن مردم به اینکه این النود همون کیفیت قبل رو داره با قیمتهای نجومی حاشیه بازار (احتمالا بیش از ۴۰۰ میلیون) در این بازار کاملا انحصاری به مردم بیچاره بفروشید.
خدا لعنت کنه ظالمین رو...
اینهمه ماشین خوب و زیبا تو دنیا است چرا باید زشت ترین خودرو برا ما بیاید همان بهتر که نیاید ال 90 هم شد ماشین
به نظر من بهتره موتورِ پیکانِ وانت آریسان را برداریم و یه تندر90 دیفرانسیل عقب دوگانه سوز تولید کنیم!!!
اگر دقت کنیم صنعت خودروسازی از زمانی به این حال و روز افتاد که با پیکان خداحافظی کرد(البته قبلش هم کارشناسان هشدار داده بودند که آه و نفرین پیکان دامنگیر خواهد بود).