1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. هوراکان استراتو؛ تولدی دیگر برای لامبورگینی هوراکان

هوراکان استراتو؛ تولدی دیگر برای لامبورگینی هوراکان

5 مرداد 1401
  • 0

لامبورگینی هوراکان به سرعت به سمت پایان عمر خود حرکت می کند، اما قبل از اینکه جای خود را به یک خودروی جایگزین از نوع هیبریدی پلاگین بدهد، نسخه دیگری از آن در انتظار رونمایی و معرفی قرار گرفته است. هوراکان استراتو، که قرار است به اولین ابرخودروی لامبورگینی آماده رالی تبدیل شود، برای اولین بار در یک ویدئوی رسمی، قدرت آفرود خود را نشان داد.

استراتو به مفهوم خود، وفادار باقی می ماند ولی با امکانات اضافی مانند گلگیر بدون رنگ، صفحات لغزنده، LED های اضافی نصب شده بر روی سپر جلو، ریل های سقف، این تیک ( فیلتر هوای مکش سرد) هایی که اندکی با تغییر طراحی شده اند، یک دیفیوزر جدید و یک اسکوپ بزرگ که روی درب موتور تعبیه شده است. خنک کننده چرخ‌های آلیاژی 20 اینچی با لاستیک‌های درشت پوشیده شده‌اند، در حالی که سیستم تعلیق بهینه‌سازی شده، فاصله‌ای بالاتر از حد معمول از سطح زمین را ارائه می‌کند، همانطور که تصاویر جاسوسی شده متعدد ما نشان می‌دهند. با این حال، می توان حدس زد که استراتو برای آفرودهای سبک در جاده‌های با پوشش سنگ‌ریزه مناسب است، تا زمانی که مالک آن بیش از حد نگران تراشه‌های سنگ روی رنگ خودرو نباشد. امیدواریم لامبورگینی محافظ زیر بدنه را به هوراکان مقاوم خود اضافه کرده باشد.

Lamborghini-Huracan-Sterrato-Concept.webp

این خودروساز هیچ جزئیاتی در مورد پیشرانه ارائه نکرده است، اما ما انتظار داریم که مجهز به موتور 5.2 لیتری V10 و تنفس طبیعی باشد. این موتور، 602 (449 اسب بخار / 610 اسب بخار) در Evo RWD و 631 اسب بخار (471 کیلووات / 640 اسب بخار) در Evo AWD، Tecnica و STO تولید می کند. مورد دوم یک سناریوی قابل قبول تر برای استراتو است که به احتمال زیاد با سیستم چهارچرخ محرک ترکیب می شود.

انتظار می‌رود لامبورگینی در ماه‌های آینده، در صورتی که شرکت سانتاگاتا تصمیم به پیوستن بهاین رویداد داشته باشد، احتمالاً در نمایشگاه خودروی پاریس 2022 در ماه اکتبر، از استراتو رونمایی کند. این آخرین حرکت هوراکان خواهد بود که جای خود را به یک جانشین هیبریدی پلاگین خواهد داد که در سال 2024 وارد بازار خواهد شد.

 
منبع carscoops


نظرات