1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. فراری شکست ناپذیر مایکل شوماخر به حراج گذاشته می شود + تصاویر

فراری شکست ناپذیر مایکل شوماخر به حراج گذاشته می شود + تصاویر

5 مرداد 1401
  • 0

فراری شهرت خود را در مسابقات اتومبیلرانی به دست آورد. حالا قرار است یکی از مهم‌ترین خودروهای مسابقه فرمول یک که تاکنون از مارانلو ایتالیا بیرون آمده، به حراج گذاشته شود. در اینجا افراد شانس خود را برای داشتن خودرویی امتحان می کنند که مایکل شوماخر با آن، چهار پیروزی مختلف را به دست آورده است.

این تنها خودروی فرمول 1 فراری است که حداقل سه مسابقه را اجرا کرده و در هر مسابقه ای که وارد شده برنده شده است. در واقع، فهرستی که در وب‌سایت RM Sotheby درج شده است، بیان می کند که این موفق ترین شاسی بلند شکست ناپذیر فراری فرمول 1 در تمام دوران های F1 است.

فراری F1 شکست ناپذیر مایکل شوماخر به حراج گذاشته می شود.webp

این خودرو، هفتمین خودرو از 9 خودروی F300 است که در آن سال ساخته شد. اولین پیروزی آن در GP کانادا در 7 ژوئن 1998 رقم خورد، جایی که شوماخر سوم شد؛ اما موفق شد قبل از پایان بازی خود را به جلو برود. این هفتمین مسابقه فصل و دومین پیروزی شوماخر در آن سال بود.

در همان ماه، دوباره در بیست و هشتمین مسابقه گرندپری فرانسه پیروز شد که از دوم تا اول شد. شوماخر در 12 ژوئیه در سیلوراستون در GP بریتانیا سه برد به دست آورد. آخرین مسابقه و پیروزی این خودرو اواخر همان سال در 13 سپتامبر در مونزا در گرندپری ایتالیا به دست آمد. این یک لیست ستاره‌ای از رویدادهایی است که در آن این خودرو به دست یکی از بهترین راننده‌های فرمول 1 تا به حال در صدر قرار گرفت.

فراری 3.webp

سال بعد در سال 1999 این خودرو توسط مالک فعلی از اسکودریا فراری خریداری شد. حق بیمه خریدار برای این خودرو 12 درصد قیمت چکش تا 25 هزار دلار خواهد بود. این یک پنی بسیار خوب برای پرداخت بیشتر از هر چیزی است که این ماشین برای آن هزینه می کند، اما ما انتظار داریم که مالک بعدی خیلی نگران چنین چیزهایی نباشد.

فراری 4.webp

 
منبع carscoops


نظرات