1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. مدیران « فورد» با مشکلات فنی دست و پنجه نرم می کنند

مدیران « فورد» با مشکلات فنی دست و پنجه نرم می کنند

14 مرداد 1401
  • 0

شرکت فورد موتور بار دیگر با مشکلات کیفی دست و پنجه نرم می کند که باعث فراخوان و افزایش هزینه های ضمانت محصولات شده است. این موضوع باعث می شود که مدیران ارشد ملزم شوند که تعهد خود را برای رفع مشکل تجدید کنند.

کومار گالهوترا، رئیس فورد بلو، در بخش خودروهای موتور احتراق داخلی، در کنفرانس BNP Paribus پنج شنبه گفت: 

این مسائل به سادگی نباید اتفاق بیفتد. تأمین کیفیت، اولویت شماره یک ما در این شرکت است.

جیم فارلی از زمانی که در اکتبر 2020 مدیرعامل شد و بعد از آن، شرکت در سال گذشته پیشرفت کرد، قول کاهش میلیاردها دلار از هزینه های تعمیرات گارانتی را داد. اما در سال جاری، پیشرفت زیادی حاصل نشد. فورد مجبور شد 100 هزار مدل خودرو هیبریدی را به دلیل خطر آتش سوزی فراخوان کند و به دلیل نقصی که ممکن است باعث قطع برق خودرو در حین حرکت شود، تحویل ماشین محبوب Mach-E را متوقف کند. بازرسان فدرال در حال بررسی خرابی های فاجعه بار موتور در شاسی بلند پرفروش Bronco هستند.

فارلی روز چهارشنبه در طی تماسی برای بحث در مورد سه ماهه دوم قدرتمند شرکت فورد به تحلیلگران گفت: ما همچنان با فراخوان ها و اقدامات رضایت مشتری مواجه هستیم. این بر هزینه های ما تأثیر می گذارد، اما مهمتر از آن این است که در اساسی ترین تعهد ما به مشتریانمان کوتاهی می کند.

گالهوترا گفت که فورد برای پیشی گرفتن از مشکلات، رسانه های اجتماعی را با دقت بیشتری زیر نظر دارد تا ببیند مشتریان از چه موضوعی شکایت می کنند. این خودروساز همچنین یک کارشناس کیفیت از محقق جی. دی. پاور را استخدام کرد. و همچنین در حال افزایش مشارکت مهندسی، تولید و تامین کنندگان است. فارلی گفت:

ما کارهای بیشتری در این زمینه باید انجام دهیم. 

 
منبع بلومبرگ


نظرات