1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. خودرو شاهین سایپا برای نخستین بار در بورس کالا عرضه می شود

خودرو شاهین سایپا برای نخستین بار در بورس کالا عرضه می شود

11 مرداد 1401
  • 0

گروه خودروسازی ساپیا برای عرضه خودروی شاهین در بورس کالا اعلام آمادگی کرد.

پس از آن که خودروسازی بهمن‌موتور طی اطلاعیه ای در روز گذشته، از عرضه سه محصول خود، در شرایط بدون قرعه‌کشی بورس کالا خبر داد، امروز سایپا هم اعلام کرد که طی هفته های آتی، خودرو شاهین را در بورس کالا عرضه می کند.

پس از اینکه طرح عرضه خودرو در بورس کالا به تصویب شورای عالی بورس رسید، گروه بهمن نسبت به عرضه ۶۰۰ دستگاه خودرو فیدلیتی و دیگنیتی در تاریخ ۲۶ مرداد اعلام آمادگی کرد، در حال حاضر سایپا در تازه‌ ترین اخبار خود، در خصوص عرضه شاهین در هفته چهارم مرداد خبر داد.

شاهین، محصولی است که در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ در یکصد و چهلمین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در بازار اصلی بورس کالای ایران پذیرش شد و دو هفته آینده نخستین عرضه این محصول در بورس انجام می‌شود. اطلاعات تکمیلی در خصوص میزان و شرایط عرضه به زودی اعلام می‌شود.

با تصویب طرح عرضه خودرو در بورس کالا در شورای عالی بورس گروه خودروسازی بهمن برای عرضه ۶۰۰ دستگاه خودرو فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا اعلام آمادگی کرد. گروه خودروسازی سایپا نیز برای عرضه در هفته پایانی مردادماه اعلام آمادگی کرده است.

شاهین، محصولی است که در تاریخ ۲۴ اسفند ماه گذشته در یکصد و چهلمین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در بازار اصلی بورس کالای ایران پذیرش شد و دو هفته آینده نخستین عرضه این محصول در بورس انجام می شود. اطلاعات تکمیلی در خصوص میزان و شرایط عرضه به زودی اعلام می شود.



نظرات