1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. کسب و کار
  4. اجاره خودرو ارزان با راننده و بدون راننده

اجاره خودرو ارزان با راننده و بدون راننده

12 مرداد 1401
  • 0

اجاره خودرو، یکی از محبوب ترین اقدامات مردم است. بسیاری از مردم برای سفرهای خود، ماشین کرایه میکنند. شما می توانید با کمترین هزینه، خودرو موردعلاقه ی خود را با راننده و یا بدون راننده کرایه کنید.

اگر شما هم برای سفرهای خود به دنبال خودرویی مناسب می گردید و دوست دارید سفری ایمن همراه با عزیزان خود داشته باشید، بهترین راه، کرایه خودرو به صورت با راننده و یا بدون راننده می باشد.

برای انتخاب یک خودرو مناسب، بهتر است شرکت مناسب برای رنت خودرو پیدا کنید و تمامی شرایط آن را بررسی کنید. پس از بررسی شرایط مورد نیاز شرکت اجاره خودرو، می توانید به راحتی ماشین مدنظر خود را رنت کرده و از سفر با آن لذت ببرید.

 

شرایط کرایه خودرو در رنت کنیم

برای اجاره ماشین ارزان در تهران بدون راننده و با راننده و همچنین برای کرایه ماشین در دیگر شهرهای ایران، شرکت های متنوعی وجود دارند. یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه اجاره خودرو، رنت کنیم می باشد.

شما می توانید به راحتی خودرو مدنظر خود را با راننده و یا بدون راننده از این شرکت کرایه کرده و به کارهای خود بپردازید.

 

1.jpg

 

شرایط اجاره خودرو بدون راننده در رنت کنیم

اجاره خودرو بدون راننده، به شما فرصت رانندگی با خودرو موردعلاقه تان را میدهد. برای کرایه خودرو به صورت بدون راننده، شرایط و مدارک زیر مورد نیاز است:

  1. داشتن حداقل سن 20 سال برای اجار خودرو الزامی می باشد.
  2. گواهینامه رانندگی معتبرفرد متقاضی اجاره خودرو با حداقل اعتبار زمانی 6 ماه.
  3. گواهی معتبر اشتغال به کاربرای احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو .
  4. کارت ملی
  5. یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو

پس از آماده سازی مدارک ذکر شده، می توانید به راحتی خودرو را رنت و از رانندگی با آن لذت ببرید.

برای اجاره ماشین در ترکیه بدون راننده و همچنین دبی، شرایط متفاوت است. اگر می خواهید در ترکیه و دبی خودرو اجاره کنید، به سایت رنت کنیم مراجعه کرده و پس از بررسی شرایط برای کرایه، ماشین موردعلاقه ی خود را اجاره کرده و در زمان و محل مدنظر تحویل بگیرید و در انتها، پس از اتمام قرارداد، آن را عودت دهید.

 

حداقل زمان اجاره خودرو بدون راننده چند روز است ؟

زمان کرایه خودرو بدون راننده، از 3 روز آغاز می شود. شما می توانید با توجه به تعداد روزهای مورد نیاز خود، ماشین کرایه کرده و به تمامی کارهای خود رسیدگی کنید. برای اجاره خودرو در دبی به صورت بدون راننده، به سایت مراجعه کنید تا با توجه به مدارک مورد نیاز و شرایط ذکر شده در سایت، خودرو محبوب خود را در این شهر دیدنی رنت کرده و از سفر خود لذت ببرید.

 

4.jpg

 

شرایط لازم برای کرایه ماشین با راننده

برخی از افراد ترجیح میدهند تا از مسبر سفر خود لذت ببرند و از خستگی ناشی از رانندگی دور باشند. در این زمان، بهترین گزینه، کرایه خودرو با راننده است. برای اجاره خودرو با راننده، هیچ مدرک و یا شرایط خاصی موردنیاز نیست. در این زمینه، تمامی مسئولیت ها اعم از خسارت ها و تصادفات، بر عهده ی رانندگان مجرب شرکت است.

 

حداقل زمان اجاره خودرو با راننده چند روز است ؟

کرایه خودرو با راننده به صورت ساعتی و روزانه امکان پذیر است. شما می توانید خودرو لوکس و یا اقتصادی را به صورت با راننده کرایه کرده و از مسیر خود لذت ببرید.

 

نمایندگی های فعال شرکت اجاره خودرو رنت کنیم

شرکت رنت کنیم، با چندین سال سابقه اجاره خودرو، در تمامی شهرهای ایران و کشور ترکیه و شهر دبی نیز نمایندگی فعال دارد.

در این نمایندگی های فعال نیز، خودروهای لوکس، اقتصادی و تمامی آپشن های موجود در شهر تهران، وجود دارد.

برای سفر به تمامی نقاط ایران و جزیره کیش، کشور ترکیه و شهر دبی، می توانید به آسانی خودرو اجاره کرده و از تمامی مکان ها تاریخی و دیدنی این شهرها و کشورها، بازدید کنید.

 

شما می توانید در رنت کنیم، با ارزان ترین قیمت، خودرو مدنظر خود را به صورت با راننده و بدون راننده رنت کنید و پس از آن، سفری به یادماندنی را در کنار خانواده و یا دوستان خود، آغاز کنید.



نظرات