1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ماهیندرا اسکورپیو N با استقبال شدید خریداران مواجه شد

ماهیندرا اسکورپیو N با استقبال شدید خریداران مواجه شد

18 مرداد 1401
  • 0

ماهیندرا اسکورپیو N ثابت کرد در بازار داخلی هند محبوبیت بسیار بالایی دارد زیرا ۲۵ هزار دستگاه اول آن در کمتر از یک دقیقه به فروش رسید. هجوم خریداران به وب‌سایت خرید این خودرو باعث از کار افتادن آن شد و بسیاری از افراد نتوانستند اولین نمونه‌های این خودرو را سفارش دهند.

ماهیندرا اسکورپیو N که سازنده آن را پدرِ بزرگ شاسی بلندها می‌نامد (!) قدبلندی بدنه روی فریم است که جانشین مدل قدیمی اسکورپیو خواهد شد. این خودرو از استایل و تکنولوژی مدرن‌تری سود می‌برد و با پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی در دسترس خواهد بود. همچنین خریداران توانایی سفارش سیستم چهار چرخ محرک را خواهند داشت. ماهیندرا می‌گوید ۲۵ هزار دستگاه اولیه اسکورپیو N قیمتی بین ۱۵۱۷۸ تا ۲۴۶۷۳ دلار خواهند داشت اما مدل‌های بعدی با قیمت‌های بالاتری عرضه خواهند شد. همین موضوع باعث هجوم خریداران به وب‌سایت مخصوص خرید شد.

Mahindra-Scorpio-N-8-767x511.jpg

ماهیندرا این نقص فنی در وب‌سایت خود را قبول کرده و به همه افرادی که توانسته‌اند دکمه پرداخت را انتخاب کنند اطمینان خاطر داده است. به همین خاطر تشخیص ۲۵ هزار مشتری اولی که به قیمت پایین‌تر ماهیندرا اسکورپیو N علاقه داشته‌اند آسان خواهد بود. به گزارش carscoops و به نقل از اتوکار هند، ماهیندرا به منظور تائید این سفارش‌ها با خریداران تماس خواهد گرفت. همچنین مشتریان می‌توانند تا چند روز آینده نظر خود درباره تریم انتخابی و مشخصات خودروی خود را تغییر دهند. اولین نمونه‌های این خودرو از ۴ مهر امسال شروع خواهد شد. این برند می‌خواهد تا ماه آذر و دی ماه امسال بیش از ۲۰ هزار دستگاه ماهیندرا اسکورپیو N را تولید کند.

Mahindra-Scorpio-N-9-767x511.jpg

Mahindra-Scorpio-N-13-767x511.jpg

منبع پدال


نظرات