1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. خودروی دورنگ و جدید ایران خودرو با چالش پلاک گذاری مواجه است

خودروی دورنگ و جدید ایران خودرو با چالش پلاک گذاری مواجه است

19 مرداد 1401
  • 1

بر اساس گزارش به دست رسیده، خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک دو رنگ ایران خودرو با مشکل شماره گذاری روبرو شده و متقاضیان با وجود تکمیل وجه، موفق به تحویل خودروهای خود نشده اند.

برخی از خریداران این خودرو خواستار رفع مشکل و شماره گذاری این محصول جدید ایران خودرو شدند. طبق آنچه که خریداران این خودرو می گویند آنها این موضوع را از پلیس راهور، سازمان ملی استاندارد و ایران خودرو  پیگیری کرده اما جواب مشخصی در این ارتباط دریافت نکرده اند و همچنان برای دریافت خودروهای خریداری شده، بلاتکلیف هستند.

مدتی پیش سازمان ملی استاندارد مجوز شماره گذاری سمند و تیبا را به علت عیوب پرتکرار ایمنی را صادر نکرد، اما بعید است که محصول تازه ایران خودرویی ها به این دلیل پلاک نشود؛ زیرا در حال حاضر پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک مشکلی برای شماره گذاری ندارند و این خودروساز محصولات یاد شده را به مشتریان تحویل می دهد.

پژو 207 دو رنگ با گیربکس اتوماتیک اولین محصول ایران خودرو است که به صورت دو رنگ تولید و روانه بازار شده است.

پیش از این سایپا با تولید کوییک R آغاز کننده تولید خودروهای دورنگ بودند. این خودروساز تولید کوییک R  را با الگوبرداری از سیتروئن C3 در دستورکار قرار داد.

خودروسازان تلاش می کنند از مسیر تولید محصولات دو رنگ تا حدودی سبد محصولاتی خود را متنوع کرده و خلا تنوع محصولاتی خود را پر کنند.



نظرات

  • تاسف تاسف (19 مرداد 1401 ساعت 14:56)

    یکم تو نوشتن متن خبر و یا به اصطلاح مقاله دقت کنید.

    افزایش تنوع محصولات!!!!!!!!

    دو رنگ کردن شده تنوع محصول!!!!!

    خلایق هر چه لایق

    "از ماست که بر ماست"