1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از کانسپت خودروی اسپرت برقی لکسوس + تصاویر

رونمایی از کانسپت خودروی اسپرت برقی لکسوس + تصاویر

25 مرداد 1401
  • 0

لکسوس در نظر دارد مدل 2023 RX 500h F SPORT Performance و IS 500 اصلاح شده را در هفته خودروی مونتری رونمایی کند. 
کانسپت اسپورت الکتریکی لکسوس در هفته خودروی مونتری در ایالات متحده به‌ویژه در The Quail and Pebble Beach Golf Links رونمایی خواهد شد. 2023 RX 500h F SPORT Performance نیز در آنجا خواهد بود و بازدیدکنندگان می توانند IS 500 اصلاح شده شرکت هیراکو را در نمایشگاه SEMA 2021 مشاهده کنند.

پیش نمایشی از لکسوس اسپورت الکتریکی شده در 18 آگوست طی ارائه‌ای توسط رئیس تحقیقات طراحی CALTY توسط کوین هانتر به دست خواهد آمد. سپس، عموم مردم می توانندآن را در  The Quail، A Motorsports Gathering،  {یک نمایشگاه خودرو} در 19 آگوست مشاهده کنند. معاون بازاریابی لکسوس و راننده مسابقه تاونسند بل، در آنجا درباره خودروی الکتریکی اسپرت صحبت خواهد کرد. سپس، این خودرو در سومین بیچ پبل آزاد { یک همایش (مسابقه اتومبیلرانی) براى انوع خودرو } نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

lexus-electrified-sport-concept (5).webp

کانسپت اسپورت الکتریکی لکسوس در دسامبر 2021 در جریان ارائه گسترده ایده‌های طراحی تویوتا و لکسوس EV معرفی شد.

لکسوس در ابتدا تنها جزئیات فنی کمی در مورد کانسپت اسپرت برقی ارائه کرد. گفته می شود که این خودرو می تواند در محدوده کم دو ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد. حداکثر برد رانندگی با شارژ بیش از 435 مایل (700 کیلومتر) با استفاده از باتری های حالت جامد خواهد بود.

آکیو تویودا، رئیس تویوتا در هنگام معرفی این محصول گفت: لکسوس یک خودروی اسپرت EV باتری نسل بعدی تولید خواهد کرد که طعم رانندگی یا چاشنی مخفی عملکردی را که در لکسوس LFA { یک خودروی اسپرت دو سرنشینه است که توسط لکسوس، بخش خودروهای لوکس تویوتا، تولید می‌شود} وجود دارد، به ارث می‌برد.

lexus-electrified-sport-concept (1).webpطبق شایعه‌ای که اخیراً از Top Gear منتشر شده است، Lexus Electrified Sport با مشخصات تولید ممکن است با استفاده از نرم‌افزار ویژه از یک پیشرانه جدید با تعویض دنده شبیه‌سازی شده استفاده کند. نتیجه یک خودروی الکتریکی خواهد بود که راننده می‌تواند حس دویدن از طریق چرخ دنده‌ها را داشته باشد. با این حال، طبق گزارش ها، این راه اندازی هنوز فقط در مراحل آزمایشی است، بنابراین هنوز نمی توان گفت که آیا واقعاً به فروش می رسد یا خیر.

lexus-electrified-sport-concept (2).webp

تویوتا قصد دارد باتری‌های حالت جامد را در سال 2025 تولید کند. این باتری‌ها ابتدا در مدل‌های هیبریدی وارد بازار خواهند شد و بعداً وارد خودروهای الکتریکی می‌شوند.

lexus-electrified-sport-concept (4).webp



نظرات