1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. جدید ترین فیس لیفت کاپرا در نمایشگاه خودرو مشهد 1401

جدید ترین فیس لیفت کاپرا در نمایشگاه خودرو مشهد 1401

9 شهریور 1401
  • 0

 

پیکاپ کاپرا، یکی از قدیمی ترین پیکاپ های چینی ایران است که از سال 1389 توسط گروه بهمن مونتاژ و در بازار ایران عرضه شد. کاپرا که نام اصلی آن در واقع ژانگ ژینگ یا همان ZX-Auto گرند تایگر است در چند نسخه از جمله تک کابین، دو کابین، دیفرانسیل عقب و دو دیفرانسیل روی خط مونتاژ بهمن موتور قرار داشت و به محبوبیت مناسبی در بازار دست پیدا کرد.

 

کاپرا 2 نیوفیس ظاهر کلی شبیه به کاپرا 2 دارد اما با مقداری تغییرات! در نسخه نیوفیس طراحی جلوی خودرو به طور کلی تغییر کرده و مقداری مدرن تر شده است. هرچقدر چهره قدیمی اندکی با صلابت تر بنظر می رسید اما نسخه نیوفیس با جلوپنجره و سپر جدید نیز کاملا رخ قابل قبولی دارد. بدین ترتیب برنامه فروش کاپرا ۲ متوقف شده و از این پس در طرح های فروش آتی بهمن موتور فقط کاپرا ۲ نیوفیس از این خانواده با قیمت ۶۵۲ میلیون تومان وجود خواهد داشت.

کاپرا 2 نیوفیس در نمایشگاه خودرو مشهد (3).webp


در داخل کابین نیز از همان داشبورد و طراحی کاپرا 2 استفاده شده و تنها تغییری که بوجود آمده، عوض شدن طرح پارچه صندلی ها است. کاپرا 2 نیوفیس از همان قوای فنی کاپرا 2 بهره می برد؛ یک موتور 2.4 لیتری با کد 4G64 وظیفه تولید نیروی این خودرو را برعهده دارد که می تواند 125 اسب بخار قدرت در 5000 دور در دقیقه و 200 نیوتن متر گشتاور در 2500-3000 دور در دقیقه را تولید کنند.

کاپرا 2 نیوفیس در نمایشگاه خودرو مشهد (1).webp

گیربکس کاپرا 2 فیس لیفت همچنان از نوع 5 سرعته دستی است. این خودرو از نوع 2 دیفرانسیل 4WD بوده و به ABS و EBD نیز مجهز است.

 

منبع Car.ir


نظرات