1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. معرفی دایون Y5 با تجهیزات آفرود در نمایشگاه خودرو مشهد

معرفی دایون Y5 با تجهیزات آفرود در نمایشگاه خودرو مشهد

9 شهریور 1401
  • 0

در نمایشگاه خودرو مشهد 1401، صنایع خودرو سازی ایلیا که پیشتر SUV چینی دایون Y5 را به بازار عرضه می کرد با 3 خودرو در غرفه خود شروع به کار کرده است.

 

این 3 خودرو در واقع همان دایون Y5 هستند که تغییراتی را در کابین خود تجربه کرده اند؛ Y5 جدید اکنون به تزئینات داخلی طرح چوب مجهز شده و کنسول میانی داشبورد آن تغییر کرده و به مانند مکث کلوت اتوماتیک، از پنل تهویه مطبوع لمسی با طرح جدید استفاده می کند که تاثیر مثبتی در نمای داخلی این خودرو بر جای گذاشته است.

 

دایون y5 در نمایشگاه خودرو مشهد  (3).webp

 

دایون Y5، نسخه آفرود تیون!

نکته جالب توجه در غرفه ایلیا موتور، حضور یک دستگاه دایون Y5 مجهز به تجهیزات کامل آفرودی است که تیونینگ آن توسط خود ایلیا موتور انجام شده.

در نگاه اول این نسخه از SUV دایون تغییراتی ظاهری داشته که شامل سپر جلو و عقب کوتاه و فلزی آفرودی، رینگ های متفاوت با لاستیک های گل M/T یا همان Mud Terrain مخصوص آفرود، فندر های گلگیر جدید، سایبان و باربند از مارک "آیرون من" هستند.

 

دایون y5 در نمایشگاه خودرو مشهد  (7).webp

 

دایون y5 در نمایشگاه خودرو مشهد  (9).webp

 

دایون y5 در نمایشگاه خودرو مشهد  (16).webp

 

برخی تزئینات ظاهری مانند دستگیره ها و زه های درب ها مشکی رنگ شده اند. همچنین به نظر می رسد که نسخه تیون شده دایون Y5 به سیستم صوتی حرفه ای نیز مجهز است.

در بخش فنی این خودرو مجهز کیت تعلیق و کمک فنر های با ارتفاع بیشتر آیرون من شده و سینی محافظ برای اینترکولر، گیربکس و باک نیز روی خودرو نصب شده اند.

قابل ذکر است که پس از این خریداران دایون Y5 می توانند از شرکت ایلیا موتور درخواست تجهیز خودروی خود با لوازم افترمارکت ذکر شده را داشته باشند. هزینه این کار به طور تقریبی در حدود 300 الی 350 میلیون تومان برآورد می شود.

منبع Car.ir


نظرات