1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. کامیون های روسی کاماز در نمایشگاه خودرو مشهد

کامیون های روسی کاماز در نمایشگاه خودرو مشهد

9 شهریور 1401
  • 0

به گزارش خبرنگار car.ir رخش خودرو دیزل، کامیون های کاماز را با خود به نمایشگاه بین المللی مشهد آورده است. این شرکت پیش از این، با کامیون های خود در نمایشگاه شهر آفتاب تهران حاضر شده بود، اما در این نمایشگاه؛ حضور پررنگ تری از خود نشان می دهد.

 

شرکت رخش خودرو دیزل، انواع کامیون های کشنده و کامیونت را تولید می کند و نماینده انحصاری تولید، فروش و خدمات پس از فروش خودروهای سنگین کاماز در ایران است. هدف از تاسیس این شرکت تولید، عرضه و فروش انواع کامیون کشنده، کامیونت، اتوبوس، مینی بوس، سواری، وانت بار و دیگر محصولات مورد نیاز کشور با همکاری تکنولوژیکی شرکت های بین المللی است.

 

کامیون های کاماز در نمایشگاه خودرو مشهد (1).webp

 

این شرکت، این بار در نمایشگاه مشهد، کامیون 10چرخ 2840 رخش خودرو را با قدرت 400 اسب بخار، مجهز به سیستم کنترل پایداری، سیستم بهینه سوخت، استاندارد آلایندگی یورو 5 و گیربکس دستی 16 سرعته به نمایش گذاشته است. همچنین کامیون کشنده 1842 نیز با موتور 428 اسب بخاری و با همین امکانات در نمایشگاه مشهد حاضر شده است که پیشتر نیز در معرض نمایش عمومی قرار گرفته بود. 

 

کامیون های کاماز در نمایشگاه خودرو مشهد (24).webp

 

این خودروساز پیش از این  مدل های 1955، 1842، کامیون باری 2841 و کامیون 10چرخ 2840 را عرضه کرده است. 

در حال حاضر در نمایشگاه مشهد، رخش خودرو چندین مدل از کامیون های کاماز را برای نمایش عمومی به همراه آورده است که موتور همه آنها 457 بنز است که بعضی از این خودروها با گیربکس دستی و بعضی با گیربکس اتوماتیک عرضه خواهند شد.

 

 

 

منبع car.ir


نظرات