1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تحویل نخستین سری لاماری ایما، زودتر از موعد!

تحویل نخستین سری لاماری ایما، زودتر از موعد!

21 شهریور 1401
  • 2

روز گذشته آرین پارس موتور طی مراسمی در مرکز همایش های بین المللی رایزن در تهران، 10 دستگاه لاماری ایما را به صورت نمادین به مشتریان تحویل داد و اعلام کرد: تا پایان هفته آینده تمام تعهدات نخستین سری فروش این خودرو تحویل خریداران خواهند شد؛ آرین پارس موتور در نخستین شرایط فروش خود 100 دستگاه لاماری ایما را به صضورت فروش فوق العاده و پیش فروش عرضه کرده بود.

9.webp

در خلال این برنامه علی موسوی مدیر فروش آرین پارس موتور در خصوص تحویل پیش از موعد این خودروها گفت: نخستین عرضه لاماری ایما در سال جاری، مصادف شد با الزام وزارت صنعت برای عرضه خودروها در سامانه جامع یکپارچه فروش (خردادماه) و در این مرحله، فروش فوق العاده 90 روزه و پیش فروش محصول نیز برای 120 روز کاری انجام شد، بنابر این شرایط شرکت آرین پارس موتور موظف بود تحویل خودروی برندگان فروش فوق العاده در سامانه پیش فروش خودرو را از هفته اول مهرماه آغاز کرده و تا پایان همان ماه به اتمام برساند، همچنین برندگان طرح پیش فروش 120 روزه نیز باید در آبان ماه خودرو خود را دریافت می کردند. خوشبختابه با تلاش شبانه روزی همکاران در شرکت آرین پارس موتور موفق شدیم پیش از موعد تحویل، تعهدات خود را نسبت به مشتریان ایفا کنیم و تا پایان شهریور ماه، تمامی تعهدات فروش فوق العاده و پیش فروش در مرحله اول و دوم فروش لاماری ایما تحویل مشتریان خواهند شد، وی وعده داد برندگان مرحله سوم در سامانه فروش یکپارچه هم خودرو خود را زود تر زمان اعلام شده تحویل خواهند گرفت.

14.webp

موسوی در ادامه با اشاره به استقبال مناسب مشتریان از لاماری گفت: درسال گذشته برنامه اعلام شده از سوی ما تیراژ ۳۵۰۰ دستگاه بود اما با توجه به استقبال خوب متقاضیان برای مرتفع کردن این نیاز بازار، ما ۴۰ درصد به عدد بیان شده درسال جاری خواهیم افزود و تیراژ تولید لاماری ایما به ۵۰۰۰ دستگاه خواهد رسید.

12.webp

لاماری ایما در حال حاضر قدرتمند ترین پیشرانه 1.5 لیتری را در میان خودروهای موجود در بازار کشور دارد، این خودرو با بهره گیری از تکنولوژِ پاشش مستقیم سوخت پیشرانه می تواند 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن متر گشتاور تولید کند، این نیرو توسط یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه تر بدون امکان تعویض دستی دنده ها به چرخ های جلو منتقل می شود. جزئیات مشخصات فنیو امکانات رفاهی و ویدیو معرفی این خودرو را می توانید در لاماری ایما بررسی نمایید.

منبع car.ir


نظرات

  • مهدی مهدی (21 شهریور 1401 ساعت 12:17)

    بزارید ماشین کار کرده وارد کنم تو ده سال ۵ میلیون شغل ایجاد میکنم خودرو ۵ هزار دلاری با خدمات پس از فروش سرم گردنم گرو پولی که تو کشور کره جنوبی رو هم براتون آزاد میکنم سالی ۳۰ هزار میلیارد هم بهتون مالیات میدم فقط لجبازی نکنید

  • مهدی مهدی (21 شهریور 1401 ساعت 12:09)

    ماشین ۱۲ هزار دلاری رو ۵۰ هزار میدن چقدر ظلم تا کی کاش خودرو سازی نداشتیم لا اقل