1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی فولکس واگن از ID4 برقی AWD

رونمایی فولکس واگن از ID4 برقی AWD

رونمایی فولکس واگن از آفرود برقی AWD
26 شهریور 1401
  • 0

حدود یک ماه پیش فولکس واگن از ID.4 2023 با قیمت پایه 38,790 دلار برای مدل پایه جدید رونمایی کرد.

vw-id.-xtreme (2).jpg

این شرکت آلمانی اکنون در حال بررسی فعالیت هایی است که این کراس اوور برقی می تواند در جاده های آسفالت شده با برخی تغییرات انجام دهد. با شناسه کانسپت اکستریم که امروز در لوکارنو رونمایی شد، فولکس‌واگن احتمالاً به‌روزرسانی‌های کارخانه و لوازم جانبی را پیش‌نمایش می‌کند.

این دستگاه مبتنی بر ID.4 GTX است؛ به این معنی که دارای سیستم چهار چرخ محرک است و تغییرات نرم افزاری اوج قدرت را با 87 اسب بخار (65 کیلووات) به 382 اسب بخار (285 کیلووات) افزایش می دهد. این کانسپت بر روی چرخ‌های آفرود ۱۸ اینچی آماده رالی سوار می‌شود و در مقایسه با تولید ID.4 GTX از سطح زمین بالاتر است. یک میله تصادف اضافی و یک سپر جلوی اصلاح‌شده، نمای جلویی قوی‌تری ایجاد می‌کند، در حالی که گلگیرهای جلو 50 میلی‌متری عریض‌تر ظاهر آفرود را کامل می‌کنند.

بر روی روف، یک چراغ LED اضافی روی یک نوار اختصاصی قرار دارد. محافظت بیشتر از بدنه در هنگام عبور از جاده، توسط یک پوشش کامل آلومینیومی زیر بدنه انجام  می شود. یک محافظ آلومینیومی مخصوص نیز زیر سپر جلو کشیده شده است.

vw-id.-xtreme (1).jpg

فولکس واگن همچنین صدای رانندگی خاصی را ایجاد کرد که از طریق یک تولید کننده صدا در محفظه چرخ به بیرون خودرو منتقل می شود. ما نمی دانیم که این صدا دقیقاً چیست، اما تصور می کنیم که به گونه ای طراحی شده است که به وسیله نقلیه بدون آلایندگی روحیه ماجراجویی بیشتری بدهد. 

vw-id.-xtreme (6).jpg

 



نظرات