1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار خودرو
  4. سیباموتور به جمع عرضه کنندگان خودرو در بورس پیوست

سیباموتور به جمع عرضه کنندگان خودرو در بورس پیوست

29 شهریور 1401
  • 0

بازار فیزیکی بورس کالای ایران، بار دیگر شاهد معامله چندین دستگاه خودرو خواهد بود.

براساس اعلام سازمان بورس کالای ایران، ۳۵ دستگاه کامیون کشنده سیباموتور، روز ۱۲ مهر در تالار خودرو بورس کالای ایران عرضه می شود. سیباموتور به عنوان چهارمین عرضه کننده خودرو در بورس، ۳۵ دستگاه کامیون کشنده فاو CA4180 متعلق به شرکت سیباموتور را روز ۱۲مهر بر روی تابلو بورس می برد. بر اساس این اطلاعیه، این محصولات طی دوماه آتی، یعنی در تاریخ ۱۲ آذر به خریداران تحویل داده می شوند. 

قیمت پایه کشنده سیباموتور در بورس 

قیمت پایه برای این محصول، ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال (۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان) تعیین شده است.

شرایط خرید برای اشخاص حقیقی و حقوقی

از جمله شرایط برای این عرضه خودرو در بورس آن است که هر کد ملی (شخص حقیقی) یا شناسه ملی (شخص حقوقی) تنها امکان ثبت سفارش برای یک دستگاه خودرو دارد و صدور سند و شماره گذاری خودرو نیز صرفاً به نام شخص خریدار خواهد بود.

رنگ محصولات سیباموتور

رنگ خودروهای عرضه شده سفید بوده و خریداران جهت تحویل خودرو باید به اداره تحویل سیباموتور واقع در محل کارخانه مراجعه کنند.

هزینه خرید این خودرو در بورس کالا چقدر است؟

همچنین خریداران ملزم به واریز هزینه های دیگری همزمان با تسویه اصل مبلغ هستند. این هزینه ها شامل 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده مبتنی بر قیمت نهایی فروش است. مابقی هزینه ها جمعاً به مبلغ 102 میلیون و 856 هزار و 11 ریال بوده که به ترتیب مالیات و عوارض شماره گذاری به مبلغ 22 میلیون ریال، صدور کارت خودرو به مبلغ 500 هزار ریال، هوشمند سازی کارت سوخت به مبلغ 435 هزار ریال، شماره گذاری به مبلغ 2 میلیون و 500 هزار ریال، پست به مبلغ 327 هزار ریال و بیمه شخص ثالث به مبلغ 77 میلیون و 94 هزار و 11 ریال) را شامل می شود.

 

منبع کالاخبر


نظرات