1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. لاماری هم به بورس کالا می آید

لاماری هم به بورس کالا می آید

24 مهر 1401
  • 0

آرین پارس موتور 200 دستگاه خودرو لاماری را در تالار بورس کالای ایران عرضه می کند.

پس از ورود ایران خودرو، سایپا، بهمن موتور، بهمن دیزل و سیبا موتور، این بار گروه صنعتی آرین پارس موتور به عنوان ششمین عرضه کننده خودرو در بورس کالا، با عرضه 200 دستگاه خودرو لاماری میهمان تالار بورس خودروی کشور خواهد شد. این شرکت اعلام کرده است که خودروها را در ۱۰ دی ماه سال جاری به مشتریان تحویل می دهد.

بدین ترتیب، اول آبان ماه 1401، تعداد 100 دستگاه خودروی لاماری مشکی رنگ و ۱۰۰ دستگاه خودروی دیگر سفید رنگ به قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان عرضه می‌شوند. 

لاماری ایما، محصول مونتاژی شرکت آرین پارس موتور است که در بهمن ماه سال گذشته رونمایی و امسال وارد بازار خودرو کشور شد. این شاسی بلند جدید بازار ایران نیز پس از رقبای خود یعنی فیدلیتی و دیگنیتی در بورس عرضه می شود. در 30 شهریور ماه امسال، 152 دستگاه دیگنیتی با قیمت پایه ٨٢١ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بر روی تابلو بورس رفت. بنابراین اول آبان ماه، شاهد ورود لاماری ایما رقیب مستقیم دیگنیتی پرایم به بورس خودرو خواهیم بود.

بورس کالا در رابطه با شرایط و ضوابط ثبت نام در این نوبت غرضه در بورس اعلام کرده است:

  • هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو است و صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود.
  • خریداران ملزم به ایجاد و تکمیل پرونده شخصی و واریز وجه هزینه‌های ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها به مبلغ ۲۴۷ میلیون ۲۸۲ هزار ریال برای بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری هستند که باید همزمان با تسویه اصل مبلغ واریز کنند.
  • همه هزینه‌ها باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخصی خریدار و به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وب گاه و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.
منبع car.ir


نظرات