1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان با معرفی 5 محصول جدید + زمان و تاریخ بازدید

برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان با معرفی 5 محصول جدید + زمان و تاریخ بازدید

22 آبان 1401
  • 0

در نخستین روزهای آذر ماه سال جاری، پس از وقفه 3 ساله ای که همه گیری ویروس کرونا ایجاد کرده بود، شهر اصفهان بار دیگر میزبان نمایشگاه خودرو خواهد بود

بر این اساس، صبح امروز و در جریان برگزاری نشست خبری مسئولین نمایشگاه با اصحاب رسانه، آخرین اطلاعات و هماهنگی ها برای برگزاری شانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو اصفهان اعلام شد.

02.webp
در نشست صبح امروز که با حضور دکتر طحانیان مدیرعامل نمایشگاه بین المللی اصفهان و علیرضا عاجزی، متولی این دوره از نمایشگاه برگزار شده بود، مشخص شد این نمایشگاه از تاریخ 3 الی 6 آذر ماه سال جاری، از ساعت 15 الی 21 پذیرای علاقه مندان به خودرو خواهد بود، محل برگزاری این نمایشگاه نیز سایت نمایشگاهی تازه تاسیس شهر اصفهان که از سال 99 در منطقه روشن دشت اصفهان افتتاح شده است خواهد بود.


این سایت نمایشگاهی با مساحت کلی 47 هکتاری، فضایی بالغ بر 22 هزار متر مربع را برای غرفه سازی شرکت کنندگان فراهم خواهد کرد.

بر اساس آنچه در این نشست خبری اعلام شد، خودروسازان بخش خصوصی و دولتی استقبال مناسبی از این نمایشگاه به عمل آورده اند و تا این لحظه حضور شرکت های بهمن موتور، کرمان موتور، آرین پارس موتور، مدیران خودرو، دیار خودرو، زامیاد، شایان دیزل، آریا دیزل، پیلسان و خودروسازی فردا در این نمایشگاه تقریبا قطعی شده و رایزنی ها برای حضور ایران خودرو و سایپا نیز همچنان ادامه دارد.

آیین افتتاحیه این نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه 3 آذرماه 1401 با حضور خبرنگاران آغاز خواهد شد و این روز تا ساعت 15 به عنوان روز ویژه خبرنگاران در نظر گرفته شده است. در ادامه از ساعت 15 تا 21 درب‌های نمایشگاه خودرو به روی عموم علاقمندان باز خواهد شد.

هزینه ورودی و بازدید از نمایشگاه خودرو اصفهان برای عموم 5 هزارتومان در نظر گرفته شده و فضای پارکینگ با ظرفیت 100 هزار خودرو نیز مهیای حضور علاقه مندان به خودرو است.

منبع car.ir


نظرات