1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. قابل اطمینان ترین خودرو های 2022

قابل اطمینان ترین خودرو های 2022

1 آذر 1401
  • 0

مجله Consumer Reports که به صورت سالانه لیست قابل اطمینان ترین خودرو های بازار را منتشر می کند، امسال نیز نتایج نظرسنجی خود را اعلام کرد.

نظرسنجی سالانه این مجله بر اساس داده های جمع شده از خودرو های مختلف، پیش بینی می کند که کدام خودروی جدید بازار در آینده مشکلات کمتر یا بیشتری نسبت به رقبای خود خواهد داشت.

بر اساس این نظرسنجی، پیکاپ های فول سایز و خودرو های برقی جزو پر مشکل ترین و غیر قابل اطمینان ترین خودرو ها بودند. خودرو های آسیایی نیز طبق روال گذشته قابل اطمینان ترین خودرو های موجود شناخته شدند.

سدان های سایز متوسط یا بزرگ و خودرو های هیبریدی در این نظرسنجی جزو قابل اعتماد ترین خود ها بودند.

برند های برتر این نظرسنجی مطابق انتظار تویوتا و لکسوس بودند، 7 برند اول نیز همگی متعلق به ژاپن و کره جنوبی بودند. در بین برند های آمریکایی لینکلن بالاترین رتبه (رتبه دهم) را داشت و پس از آن بیوک در رتبه 11 ام قرار گرفته بود.

مرسدس بنز نیز با 5 رتبه تنزل، کمترین اطمینان در میان کل برند ها را دارد.

تسلا نیز با 4 پله ارتقا نسبت به سال گذشته در رتبه 19 ام قرار گرفته. محصولات برقی شرکت تسلا در این نظرسنجی همچنان با مشکلات مختلف سخت افزاری بدنه، رنگ، فرمان و مشکلاتی مرتبط با سیستم آب و هوا مواجه بوند. اما خوشبختانه پیشرانه های برقی آن ها مشکلات اندکی دارد. بر خلاف تسلا، صاحبان خودرو های برقی دیگر برند ها مشکلات شارژ و باتری و همچنین مشکلات موتور برقی را گزارش کرده اند. از 11 مدل خودروی برقی موجود تنها 4 مدل از آن ها موفق به کسب شاخص اطمینان متوسط یا بهتر شده اند.



نظرات