1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. دور جدید عرضه لاماری ایما در بورس کالا به تعویق افتاد

دور جدید عرضه لاماری ایما در بورس کالا به تعویق افتاد

دور جدید عرضه لاماری ایما در بورس کالا + جدول
20 آذر 1401
  • 0

آرین پارس موتور اعلام کرد قصد دارد لاماری ایما را برای سومین بار راهی بورس کالا کند، این طرح فروش در روز دوشنبه 28 آذر 1401 اجرا خواهد شد.

بروز رسانی شنبه 26 آذر:
آرین موتور روز شنبه 26 آذر ماه 1401 در اطلاعیه ای کوتاه اعلام کرد دور جدید عرضه خودرو لاماری در بورس کالا تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

متقاضیان خرید لاماری ایما در سومین عرضه این خودرو در بورس کالا می توانند از صبح روز 28 آذر ماه اقدام به شرکت در رقابت خرید این خودرو نمایند، شایان ذکر است لاماری ایما در این دور فروش افزایش قیمتی را تجربه نکرده و با همان قیمت پایه 981 میلیون تومانی در بورس کالا عرضه خواهد شد، آرین پارس موتور موعد تحویل این خودروها را نیز هشتم اسفندماه سال 1401 اعلام کرده است.

آرین موتور در این دوره لاماری ایما را با 3 رنگ سفید، مشکی و خاکستری راهی بورس کرده و همانند دوره‌های پیشین هر کد ملی تنها مجاز به ثبت سفارش برای تنها یک دستگاه خودرو است و صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار انجام خواهد شد.

خریداران نهایی لاماری باید علاوه بر قیمت نهایی فروش، ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش را نیز پرداخت کنند و علاوه بر آن، مبلغ 24 میلیون 728 هزار تومان نیز برای بیمه شخص ثالث، شماره گذاری، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری باید همزمان با تسویه اصل مبلغ واریز شود.

همه هزینه‌های خرید این خودرو از بورس کالا باید از طریق درگاه پرداخت الکترونیک توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخصی وی و به حساب شرکت آرین پارس موتور واریز شود.

خودرو رنگ مدل قیمت پایه هزینه های جانبی موعد تحویل
لاماری ایما سفید 1401 981 میلیون تومان 9% قیمت نهایی فروش مالیات بر ارزش افزوده
به همراه مبلغ 24 میلیون و 728 هزار و 246 تومان
8 اسفند 1401
مشکی
خاکستری

 

مشخصات فنی لاماری ایما

لاماری ایما از پیشرانه 1.5 لیتری توربو با پاشش مستقیم سوخت بهره می برد، این پیشرانه می تواند 285 نیوتن متر گشتاور و 195 اسب بخار قدرت تولید کند که اعداد قابل توجهی محسوب می شود، همچنین نیروی تولیدی پیشرانه از طریق یک گیربکس دو کلاچه تر 7 سرعته به چرخ های جلوی خودرو منتقل می شود تا این کراس اور 1550 کیلوگرمی به حرکت درآید،  این خودرو در میان قویترین محصولات تولیدی بازار کشور قرار می گیرد.

برای شناخت بهتر ویژگی های لاماری ایما و مشاهده شتاب 0-100 این خودرو، ویدیو معرفی و تست رانندگی لاماری ایما را تماشا نمایید.

 
 
 
بروز رسانی:
آرین موتور روز شنبه 26 آذر ماه 1401 در اطلاعیه ای کوتاه اعلام کرد دور جدید عرضه خودرو لاماری در بورس کالا تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.
منبع car.ir


نظرات