1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. کسب و کار
  4. شعبه پاسداران آسیا خودرو به‌عنوان شعبه اختصاصی فونیکس آغاز به کار کرد

شعبه پاسداران آسیا خودرو به‌عنوان شعبه اختصاصی فونیکس آغاز به کار کرد

23 آذر 1401
  • 0

شعبه پاسداران آسیا خودرو به‌عنوان شعبه اختصاصی برند فونیکس در تهران آغاز به کار کرد. آسیا خودرو به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایندگی‌های مدیران خودرو در کشور، تاکنون در دو شعبه مرکزی (خیابان دماوند) و شعبه قنات کوثر، خدمات ویژه فروش و خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو و برندهای ام وی ام، چری و فونیکس را ارائه می‌کرد. اکنون و در راستای افزایش دسترسی عموم علاقه‌مندان به محصولات برند فونیکس، شعبه پاسداران آسیا خودرو به‌عنوان شوروم اختصاصی برند فونیکس و با بالاترین استانداردهای شرکت چری چین و مدیران خودرو، آغاز به کار کرده است.

 

شعبه پاسداران آسیا خودرو چه امکانات و ویژگی‌هایی دارد؟

این شعبه به‌عنوان یکی از معدود شعبه‌های اختصاصی فونیکس در شهر تهران افتتاح شده است و به همین دلیل بالاترین سطح امکانات در آن دیده شده است. به این ترتیب متناسب با برند فونیکس به‌عنوان بالاترین رده محصولات مدیران خودرو در ایران، در این شعبه هم بالاترین سطح امکانات در یک شوروم خودرویی در نظر گرفته شده است.

مهندس کسایی‌فر، مدیر شعبه پاسداران آسیا خودرو در این زمینه گفت: "این شعبه به‌عنوان شعبه اختصاصی فونیکس، طراحی ویژه‌ای دارد و از این نظر کاملا متمایز از سایر شعبه‌های آسیا خودرو و سایر شعبه‌های مدیران خودرو در کشور است. مهم‌ترین مسئله غیر از طراحی داخلی و نمای خاص این شعبه‌ها، بحث فضای بسیار بزرگ داخل شعب است. به این ترتیب مشتریان از همان ابتدا حس حضور در یک شوروم لوکس را خواهند داشت چراکه برای این شعبه فضایی به وسعت 300 مترمربع در نظر گرفته شده است. به‌علاوه در این شعبه امکانات متعدد برای پذیرایی از بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. پرسنل شعبه اختصاصی فونیکس آسیا خودرو در پاسداران، به‌طور ویژه برای خدمت‌دهی به مشتریان این برند انتخاب شده‌اند تا بتوانند بالاترین سطح خدمات را به مشتریان محصولات فونیکس ارائه کنند."

2.jpg

 

پارکینگ اختصاصی در شعبه اختصاصی فونیکس پاسداران

یکی از مشکلات بزرگ در شهر تهران، یافتن فضای پارک برای خودرو است. شاید در نگاه اول جانمایی شعبه اختصاصی فونیکس آسیا خودرو در پاسداران به دلیل محدودیت‌های فضای پارک در این منطقه مشتریان را دچار مشکل کند ولی راه‌حل آن از سوی آسیا خودرو دیده شده است.

شعبه پاسداران، یک طبقه پارکینگ اختصاصی دارد که ویژه مشتریان این مجموعه است. به این ترتیب به‌راحتی می‌توانید با خودرو شخصی به محل نمایندگی بیایید و خودرو را پارک کرده و بدون دغدغه، از خودروها دیدن کنید.

3.jpg

 

چه خودروهایی در شعبه اختصاصی فونیکس آسیا خودرو در پاسداران عرضه می‌شود؟

همان‌طور که گفتیم این شعبه یکی از معدود شعبه‌های اختصاصی فونیکس در تهران است و به‌طور ویژه برای عرضه محصولات فونیکس طراحی شده است. به این ترتیب می‌توانید محصولات خانواده فونیکس را در این شعبه ببینید. به‌عنوان نمونه هم‌اکنون تیگو ۸ پرو، تیگو ۷ پرو و آریزو 6 پرو در این شعبه به نمایش درآمده‌اند و به فروش می‌رسند. همچنین در آینده نزدیک، عرضه فونیکس FX نیز در آسیا خودرو آغاز می‌شود و می‌توانید این خودرو را در شعبه پاسداران از نزدیک بررسی کرده و یا برای خرید آن اقدام کنید.

7.jpg

 

شعبه پاسداران آسیا خودرو کجا است؟

شعبه اختصاصی فونیکس پاسداران در ابتدای خیابان بوستان هفتم در پاسداران تهران واقع شده است. به این ترتیب دسترسی به این شعبه از نقاط مختلف در محدوده پاسداران میسر است.

یکی از مسیرهای دسترسی به شعبه اختصاصی فونیکس آسیا خودرو، از مسیر غرب به شرق بزرگراه همت است. در این مسیر خروجی خیابان پاسداران را خواهید دید که به‌صورت یک روگذر، از روی بزرگراه همت عبور کرده و به سمت شمال و خیابان پاسداران می‌رود. از اینجا با حدود 5 دقیقه رانندگی به بوستان هفتم خواهید رسید.

همچنین از خیابان شریعتی نیز دسترسی به شعبه اختصاصی فونیکس فراهم است. برای این منظور علاوه بر خیابان‌های فرعی، می‌توانید از شریعتی به خیابان کلاهدوز (خیابان دولت) بروید و در تقاطع دولت و پاسداران، به سمت پایین حرکت کنید تا به بوستان هفتم پاسداران برسید.

در کنار این‌ها، بدون شک ساده‌ترین مسیر استفاده از مسیریاب‌ها است. برای این منظور می‌توانید عبارت آسیا خودرو (فونیکس) در گوگل جستجو کنید تا دقیقا به محل نمایندگی اختصاصی فونیکس آسیا خودرو (پاسداران) بیایید.

4.jpg

 

تماس با شعبه پاسداران آسیا خودرو

برای تماس با شعبه اختصاصی فونیکس آسیا خودرو در پاسداران می‌توانید از خط ویژه 5 رقمی ویژه ۷۵۱۵۱-۰۲۱ استفاده کنید.



نظرات