درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
خب وقتی مثلا دیگنیتی پرستیژ با اختلاف یک میلیاردی نسبت به کارخونه تو بورس خرید میشه،چرا نباید خودرو سازها تو بورس بفروشن.در اصل یه راه قانونی دلالی و رانت و فساد هستش واسه خودروسازها.اونایی که تو بورس قیمت بالا میبرن خودشون از دلالهای همین کاروخونه ها هستن.مگه میشه ماشینی که قیمت ازادش مثلا تیگو 8پرو یک میلیاردو 750 هست تو بورس بشه 2میلیاردو 100.خب کدوم خریدار واقعی اینقدر احمقه که از بیرون نخره بره از بورس با قیمت بالاتر بخره.فساد و رانت سرتاپای مثلا صنعت خودرو رو گرفته.به قول دوستمون کارگر بیچاره چطوری میتونه دیگه یه ماشین 200میلیونی که هر روز بالاتر میره بخره
خدا لعنتشون کنه اینطوری که هر کسی مولدارتر میتونه ماشین بخره بدبخت بیچاره ها هم برن بمیرن دیگه.
همه چیز به کام دولت و خودروساز و پولدار هاست.
کارمند و کارگر هم که هر روز بدبخت تر از دیروز
این روش فروش خودرو عادلانه نیست.
همه جای دنیا خودروساز از مصرف کننده خواهش و التماس میکنه تو ایران بخاطر انحصار و زور زیاد دولت خودرو ساز ها برعکسه.