1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. ورود اسنپ و تپسی به فرودگاه امام ممنوع!

ورود اسنپ و تپسی به فرودگاه امام ممنوع!

3 دی 1401
  • 0

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی خبر از دستور دادستانی مبنی بر ممنوعیت ورود تاکسی‌های اینترنتی شامل  اسسنپ و تپسی به شعاع 800 متری این فرودگاه داد.

سعید چلندری در گفت‌وگویی با اشاره به برخی مشکلاتی که برای رانندگان تاکسی فرودگاه حضرت امام بوجود آمده اظهار کرد: در بازدید معاون دادستانی از فرودگاه امام (ره) مشکلات رانندگان تاکسی فرودگاه امام مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس با دستور معاون دادستانی، مکانی در شعاع 800 متری فرودگاه امام مشخص شده تا رانندگان تاکسی اینترنتی تپسی و اسنپ از آن برای سرویس‌دهی به مسافران استفاده کنند.

وی همچنین با بیان این‌ که با شرکت‌های ذکر شده جلسه ای جهت هماهنگی نهایی طی هفته جاری برگزار می شود، افزود:‌نظر شهر فرودگاهی امام (ره) هم همین بود که مکانی برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی تپسی و اسنپ مشخص شود تا مانع فعالیت رانندگان تاکسی فرودگاه نشوند که ساعت‌ها در نوبت برای انجام یک سرویس هستند.

سرپرست شهر فرودگاهی امام همچنین با یادآوری این‌که نرم‌افزار تاکسی فرودگاه امام توسط یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی طراحی شده است،‌اضافه کرد: فرودگاه امام، اولین فرودگاه کشور است که به چنین نرم‌افزاری مجهز می‌شود؛ این نرم‌افزار از اپ تپیس و اسنپ کارایی بیشتری داشته و بسیار کاربردی است.

چلندری بیان کرد: مسافران در زمان ورود به سالن فرودگاه امام (ره) می‌توانند این نرم‌افزار کاربردی را روی تلفن‌های همراه خود نصب کرده و از خدمات آن استفاده کنند.



نظرات