1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. کسب و کار
  4. تعمیرگاه تخصصی رنو در استان تهران

تعمیرگاه تخصصی رنو در استان تهران

3 دی 1401
  • 0

تعمیرگاه تخصصی رنو در استان تهران

امروزه حتی اگر بهترین و قدرتمندترین خودرو را نیز تهیه کنید، پس از مدتی به دلیل کارکرد زیاد دچار استهلاک می‌شود. در این زمان نیاز است که شما خودروی خود را به سرویس و تعمیر ببرید تا مشکلات فراتر از آن ادامه پیدا نکند. یکی از بهترین خودروهای موجود در بازار ایران، خودروهای رنو هستند که علاوه بر ظاهری زیبا، کیفیت و قدرتی عالی دارند. حتی این خودروها به مرور زمان نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند و دارندگان خودرو باید آن‌ را به تعمیر ببرند. یکی از مشکلات اساسی که بیشتر رانندگان و صاحبان خودرو با آن مواجه می‌شوند، نیافتن تعمیرگاه رنو مطمئن و معتبر است.

اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با یکی از مراکز مطمئن موجود در شهر تهران آشنا شوید.

آدرس سایت ایران رنو https://renoir.ir

معرفی برند رنو

222222.jpg

به احتمال زیاد بارها نام و آوازه خودروهای رنو را شنیده‌اید. این شرکت و برند خودروسازی، فعالیت خود را در سال 1899 میلادی آغاز کرد و با توجه به کیفیت خودروها و خدماتی که ارائه داد توانست در مدت زمان کوتاهی به عنوان چهارمین تولیدکننده برتر جهان شناخته شود. این شرکت خودروسازی محصولات خود را به 118 کشور دنیا ارسال کرد که کشور ایران نیز از این قضیه مستثنی نبود. این شرکت محصولات خود را در خط تولید شرکت‌های سایپا و نگین خودرو تولید کرده و روانه بازار می‌کند. محصولات این برند دارای کیفیت و قدرت بسیار بالایی بوده؛ اما همچنان نمی‌توان سلامت خودرو را تا بی‌نهایت تضمین کرد.

مشکلات احتمالی

همان طور که گفتیم خودروهای برند رنو از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ اما همچنان ممکن است مشکلاتی برای این خودروها پیش بیاید که در ادامه به بررسی چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم.

تعویض گیربکس

اگر سری به تعمیرگاه تخصصی رنو بزنید با خودروهایی مواجه خواهید شد که اکثرا به دلیل مشکل در قسمت گیربکس راهی تعمیرگاه رنو شده‌اند. گیربکس یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین قسمت‌های خودرو است و در صورت خرابی ممکن است مشکلات عظیمی ایجاد کند.

اگر گیربکس نیاز به تعویض و تعمیر داشته باشد، نشانه‌هایی همچون نشتی روغن را نشان می‌دهد. همچنین اگر چرخ دنده‌های خودرویتان دچار لغزش شوند نشان دیگری از خرابی در قسمت گیربکس است. در این زمان تنها کافی است شما خودرویتان را به تعمیرگاه رنو برده و از متخصصین بخواهید تا قسمت گیربکس را بررسی کرده و در صورت نیاز تعویض یا تعمیر کنند.

تعویض روغن گیربکس

یکی از مشکلات رایجی که برای خودورهای رنو پیش می‌آید، نیاز به تعویض روغن گیربکس است. همان طور که در بخش قبل گفته شد، گیربکس یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خودرو است و رسیدگی به امورات مرتبط با آن می‌تواند مفید باشد.

یکی از مواردی که باید سر موعد مقرر انجام گیرد، تعویض روغن گیربکس است که در صورت فراموشی ممکن است مشکلات بسیاری را رقم بزند. برای تعویض روغن گیربکس تنها کافی است به تعمیرگاه تخصصی رنو بروید و از تعمیرکاران مجرب و متخصص این مجموعه درخواست کنید تا روغن گیربکس خودرویتان را تعویض کنند. این کار از به وجود آمدن مشکلات احتمالی جلوگیری کرده و عمر گیربکس و خودرویتان را افزایش می‌دهد.

خام سوزی

یکی از مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، مصرف بیش از اندازه سوخت خودرو است. در این زمان از اگزوز خودرویتان دود سفید خارج شده و شما بوی بنزین زیادی استشمام خواهید کرد. در این هنگام توصیه می‌شود به تعمیرگاه رنو مراجعه کرده و نسبت به شناسایی مشکل و رفع آن اقدام کنید.

تعویض دیسک ترمز

یکی از مشکلات مهمی که باید سریعا آن را شناسایی کرده و تعویض کنید، دیسک ترمز است. خرابی این قطعه ممکن است مشکلات جبران ناپذیری ایجاد کند. به همین دلیل زمانی که احساس کردید فرمان خودرویتان لرزشی بیش از حد معمول دارد یا لنت ترمزتان ساییده شده است، به تعمیرگاه رنو مراجعه کرده و از تعمیرکاران این مجموعه بخواهید دیسک ترمز خودروی شما را بررسی کرده و تعمیر نمایند.

تنظیم باد لاستیک

یکی از مسائلی که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، تنظیم باد لاستیک خودروها در فصول مختلف سال است. اگر باد لاستیک بیش از اندازه باشد؛ نرمی لازم را نداشته و در زمان عبور از چاله‌ها یا سرعت گیرها ممکن است به جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو فشارات زیادی وارد شود.

همچنین اگر باد لاستیک کم باشد ممکن است مشکلات دیگری هچون سرعت کم و غیره داشته باشد؛ بنابراین توصیه می‌شود به این مسئله بیشتر توجه داشته باشید و برای تنظیم باد لاستیک به تعمیرگاه تخصصی رنو شرق تهران یا نقاط مختلف شهر مراجعه کنید.

استشمام بوی سوختگی

اگر در هنگام طی کردن مسافت‌های طولانی، بوی سوختگی به مشامتان خورد ممکن است نشان از مشکلات جدی باشد. اگر این بو کوتاه و بازه‌ای بود به آن توجه نکنید، زیرا به احتمال زیاد به دلیل گرم شدن قطعات این گونه شده است. اما اگر این بو رفع نشد حتما به تعمیرگاه رنو مراجعه کرده و نسبت به شناسایی و رفع آن اقدام کنید.

سرویس دوره‌ای

اگر می‌خواهید برای مدت زمان طولانی‌تری از خودرویتان استفاده کنید، بهتر است سرویس‌های دوره‌ای خودرو را جدی بگیرید. سرویس‌های دوره‌ای باعث می‌شود مشکلات قبل از اینکه باعث بروز مشکل یا خراب شدن قسمت دیگری شده، حل شوند. بهتر است برای انجام سرویس‌های دوره‌ای به تعمیرگاه تخصصی رنو مراجعه کنید تا افراد متخصص و مجرب اقدام به تعمیر خودروی شما کنند.

سخن پایانی

در این مقاله توضیحات مختصری در مورد برند خودروسازی رنو داده شد و همچنین مشکلات رایج این برند مورد بررسی قرار گرفت. اگر شما هم با هریک از مشکلات مذکور روبه‌رو شدید و هم اکنون به دنبال مرکزی مطمئن هستید تا تعمیر خودروی خود را به آنجا بسپارید، بهتر است با تعمیرگاه تخصصی رنو شرق تهران، ایران رنو، بیشتر آشنا شوید.

ایران رنو یکی از معتبرترین و مجهزترین تعمیرگاه‌های تخصصی رنو در تهران است که تمام خدمات تعمیر و تعویض مرتبط با خودروهای رنو از جمله سفران، کیچر، تالیسمان، کولیوس، اسکالا، داستر، مگان، لاگونا و غیره را انجام می‌دهد. این مرکز خدمات خود را با بهترین کیفیت، در مناسب‌ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها نیز بهره مند شوید. تمام کارکنان این مجموعه تماما افراد مجرب، کاربلد و حرفه‌ای هستند؛ بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده خودروی خود را به آن‌ها بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ارائه شده به سایت این مرکز مراجعه کرده و با مسئولین مجرب آن در ارتباط باشید تا اطلاعات جامعی در اختیار شما قرار داده شود.



نظرات