1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار خودرو
  4. شرط جدید برای شرکت در قرعه کشی خودرو

شرط جدید برای شرکت در قرعه کشی خودرو

1 بهمن 1401
  • 7

به نظر می رسد که با توجه به تعداد بسیار زیاد شرکت کنندگان در طرح فروش های ایران خودرو، مقامات این کارخانه خودروسازی قصد دارند تا با ایجاد شرایطی، تعدادی از شرکت کنندگان غیر واقعی را از این طرح ها حذف کنند.

مدیر عملیات فروش ایران خودرو با اشاره به تعداد بالای شرکت‌کنندگان در طرح فروش محصولات این شرکت گفت: تلاش می‌کنیم با دریافت مجوز‌های لازم در ثبت نام‌های بعدی تنها کسانی بتوانند شرکت کنند که وجه خودرو در حسابهایشان موجود است و ازطریق بانک مسدود می‌شود.

کیوان پناهی با بیان این که در طرح فروش فوق‌العاده 4 محصول ایران خودرو، 9 میلیون و 600 هزار نفر ثبت‌نام کردند گفت: در این مرحله 21 هزار دستگاه خودرو عرضه شد که 50 درصد به طرح جوانی جمعیت و 50 درصد هم به مشتریان عادی اختصاص یافت.

مدیر عملیات فروش ایران خودرو افزود: در این دوره 9 میلیون و 600 هزار نفر ثبت‌نام کردند که با توجه به تعداد خودرو‌های عرضه‌شده درصد برنده شدن را برای متقاضیان پایین می‌آورد.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با دریافت مجوز‌های لازم در ثبت‌نام‌های بعدی تنها کسانی بتوانند شرکت کنند که وجه خودرو در حسابهایشان موجود است و از طریق بانک مسدود می‌شود.

آقای پناهی ادامه داد: میان خودرو‌های عرضه‌شده نظیر پژوپارس، سورن و رانا، خودروی پژوپارس با بیشترین استقبال از سوی متقاضیان مواجه شد.
مدیر عملیات فروش ایران خودرو گفت: به‌دلیل مشکلات اینترنت در هفته گذشته و مشکلاتی که برای متقاضیان پیش آمد ما هم زمان ثبت‌نام را تمدید کردیم.

وی یادآور شد: اعلام نتایج هم معمولاً 48 ساعت طول می‌کشد تا شرایط ثبت‌نام‌کنندگان مبنی بر داشتن گواهی‌نامه و پلاک فعال بررسی شود و امروز شنبه اول بهمن ماه اسامی برندگان اعلام می‌شود و پیامک هم برای برندگان ارسال خواهد شد.

آقای پناهی در پایان گفت: تمامی خودرو‌های تولیدی ایران خودرو هم در بورس عرضه می‌شود و هم به‌صورت عادی عرضه می‌شوند.



نظرات

  • محمد محمد (3 بهمن 1401 ساعت 09:59)

    سلام
    به نظر بنده باید از این موارد بیشتر هم بگذارند،با شرایط فعلی همه ثبت نام میکنند ،اگر برنده شدند ،دوحالت پیش می آید یا مصرف کننده اند که چه خوب یا حواله را میفروشند و مصرف کننده نیستند،پس باز دلال ها پایشان در میان است ،اگر کسی واقعا مصرف کننده باشد پولش را هم قبل جور میکند ،تازه باید به محضرها دستور بدهند اینگونه ماشین ها تا دوسال هم بصورت وکالتی هم نباید واگذار شوند،تا شاید قرعه کشی متعادل شود و مصرف کننده واقعی خرید نماید نه هر کس

  • ناشناس ناشناس (2 بهمن 1401 ساعت 19:05)

    خدا شاهده شورشو در آوردین تنها جایی که مردم ضعیف یکم شانس دارن همینجاست که اونم میخواین بدین به کسانیکه پول کنار گذاشته دارن من نوعی که دارو ندارم یک پراید مدل پایینه یکم طلا چجوری اونو بلوکه کنم که آیا برنده بشم یا نه

  • . امیر . امیر (2 بهمن 1401 ساعت 13:35)

    از مرداد ماه سال 1399 تاکنون در تمامی طرحهای فروش ایران خودرو شرکت کردم نه پلاک فعالی دارم و نه خودرویی، بنظرم اینا همش الکیه چرا که پس از هفتاد بار ثبت نام اسمم نیوفتاد. البته برای پنج نفر دیگه هم با این شرایط ثبت نام میکردم ،هر سال هم که افزایش قیمت کارخونه و افزایش نجومی بازار رو هم تجربه کردیم ضمنأ مگه متقاضی قراره پول نقد آماده داشته باشن که ثبت نام کنند ،پر صورت برنده شدن یکی قرض می‌کنه یکی متاع، طلا یا غیره رو میفروشه تا واریز داشته باشه اینم از تصمیمات مسخره ی مسئولان مرتبط با خودرو هست.یادمه از ابتدای فروش قرعه کشی کسانی با رشوه و ... در ثبت نام برنده شدند اما بدلیل اینکه حق الناس هست من راضی به این کار نشدم و نمیشم.
    خدای ما هم بزرگه قطعاً هر کسی حقی رو ضایع کنه باید جوابگو باشه!

  • ناشناس ناشناس (2 بهمن 1401 ساعت 11:53)

    نظام سرمایه داری بیشتر رونق میگیره.دلال بیشتر سود میکنه.واقعا این طرح خیلی بی فکریه

    ایرانی دیگر ایرانی دیگر (3 بهمن 1401 ساعت 11:38)

    این نظام کمونیستی هست نه نظام سرمایه داری!
    اگه میخوای ببینی نظام سرمایه داری مردمش چجوری هستن برو آمریکا و اروپا ببین مردم چگونه ماشین می‌خرن و به چه قیمتی.
    بعد بیا اینجا بگو کدوم بهتره.

  • سحر سحر (1 بهمن 1401 ساعت 23:40)

    ای وای از دست این مشاوران کم سواد. اینجوری که بیشتر دلال بازی میشه! کدام ادم عاقلی پول تو حسابش میخوابونه که شاید برنده بشه؟!!!

  • milad milad (1 بهمن 1401 ساعت 20:41)

    چقدرر مسخره.شاید یکی میخواد در صورت برنده شدن از پدرومادر یا دوست و اشنا قرض بگیره وجه رو پرداخت کنه به امید داشتن ماشین.البته که معمولا دلالها همیشه پول دارن انگار اینا بیشتر به فکر دلال ها تا مردم.