1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. کسب و کار
  4. راه‌حل آیتول برای پرداخت آنی خلافی خودرو

راه‌حل آیتول برای پرداخت آنی خلافی خودرو

18 بهمن 1401
  • 0

آیتول با ارائه راهکاری جدید، امکان استعلام و پرداخت خلافی خودرو را به صورت فوری و خودکار فراهم کرد.

سامانه یکپارچه آیتول، به عنوان استارتاپی فعال در حوزه خدمات خودرویی، در راستای تحقق شعار خود مبنی بر پاسخ به تمام دغدغه‌های خودرویی کاربران، خدمت استعلام و پرداخت خلافی خودرو را با قابلیت تسویه خودکار تمام بدهی‌های خودرویی فعال کرده است.

مزیت استفاده از این سرویس، پرداخت جرایم خودرویی بدون نیاز به احراز هویت در سامانه سخا بوده و کاربران می­توانند علاوه بر مشاهده جزییات خلافی و تسویه حساب سریع از امکان پرداخت موردی جرایم از طریق اپلیکیشن و وبسایت آیتول به صورت آنلاین برخوردار شوند.

راه­حل خلاقانه آیتول برای استعلام و پرداخت خلافی خودرو، امکان فعالسازی اشتراک اطلاع­رسانی آیتول است و کاربر با استفاده از این قابلیت جدید، امکان استعلام و دریافت جزئیات بدهی­های مربوط به خلافی خودرو، عوارض آزادراهی، عوارض سالیانه، طرح ترافیک و موعد بیمه شخص ثالث خودرو را به صورت سالانه پیدا می­کند.

مهمترین مزیت عضویت در اشتراک اطلاع­رسانی آیتول، پرداخت خودکار خلافی­ در موعد مقرر بوده و به این ترتیب مالک خودرو با شارژ کیف پول و فعال کردن سرویس پرداخت مستقیم (direct debit)، هرگز مشمول جریمه دیرکرد و یا توقیف خودرو نمی‌شود.

استعلام خلافی خودرو در آیتول با سه روش ساده و سریع امکان پذیر بوده و بنا بر انتخاب کاربر از طریق استعلام با کدملی و موبایل، استعلام از طریق شماره پلاک و استعلام با شناسه قبض انجام می­شود.

جزئیات خلافی با توجه به اتصال آیتول به سامانه اجراییات پلیس راهور، کاملاً به‌روز است و به محض پرداخت به صورت آنی از لیست خلافی سامانه پلیس راهور حذف می­شود.

 

هزینه استعلام خلافی خودرو

هزینه استعلام خلافی خودرو در آیتول نسبت به مراکز پلیس +۱۰ پایین­تر بوده و به مبلغ 52 هزار ریال انجام می­شود که آیتول هیچگونه دخل و تصرفی در تعیین نرخ آن ندارد و در صورت پرداخت خلافی با شناسه قبض، هزینه استعلام خلافی خودرو رایگان است.

 

نحوه استعلام و پرداخت خلافی خودرو

کاربر برای استعلام و پرداخت خلافی خودرو می­تواند با وارد کردن اطلاعاتی شامل شماره پلاک خودرو، شماره تلفن همراه مالک، کد ملی مالک و یا شناسه قبض در وبسایت یا اپلیکیشن آیتول، بدهی خود را مشاهده و به سادگی تسویه کند.

استعلام خلافی بدون نیاز به کد سخا انجام می‌شود و مالک خودرو پس از ورود اطلاعات و پرداخت هزینه استعلام می‌تواند جزئیات خلافی خودرو را مشاهده و جریمه‌های راهنمایی و رانندگی را به صورت موردی و یا کلی پرداخت کند.

 

استعلام خلافی با پلاک

در استعلام خلافی با پلاک خودرو، انجام احراز هویت، ثبت شماره موبایل و کدملی مالک خودرو الزامی بوده و جزییات کامل خلافی (آدرس، تاریخ و ...) و تصویر تخلف قابل مشاهده است. امکان پرداخت موردی جرایم وجود داشته و هزینه استعلام در این روش 52هزار ریال است.

 

استعلام مجموع خلافی با پلاک

این روش پرداخت، نیازی به احراز هویت، ثبت اطلاعات موبایل و کدملی مالک خودرو نداشته اما نمایش جزییات و پرداخت موردی خلافی وجود امکان پذیر نیست. هزینه این روش استعلام، 52 هزار ریال بوده و تسویه آنی است.

 

پرداخت خلافی با شناسه قبض

این روش پرداخت مناسب خلافی­های پیامک شده از سوی پلیس راهور بوده و هزینه استعلام آن رایگان است. پرداخت خلافی با شناسه قبض، بدون نیاز به احراز هویت، شماره موبایل و کدملی مالک خودرو است و امکان پرداخت فوری برای قبض انتخابی یا تجمیعی در آن وجود دارد.

آیتول به عنوان سامانه جامع خدمات خودرویی، سرویس­های متنوعی را به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن خود ارائه کرده است که استعلام پلاک فعال با کد ملی،  تمدید و خرید بیمه بدنه، پرداخت طرح ترافیک و ... از مهمترین سرویس­های این استارتاپ است.



نظرات