چرا دبی مقصد جذابی برای گشت و گذار با ماشین است؟

27 بهمن 140116:00
7 دقیقه


چرا دبی مقصد جذابی برای گشت و گذار با ماشین است؟

دبی از آن شهرهای توریستی و دارای تفریحات خاص و هیجان‌انگیز است که اگر علاقه به هیجان دارید حتما برای سفر به این شهر زیبا اقدام کنید. سالانه ایرانیان زیادی به دبی سفر می‌کنند زیرا به کشور ما نزدیک است و هزینه رفت و آمد نسبت به دیگر کشورهای مجاور کمتر است. سالانه میلیون‌ها نفر از کشورهای مختلف به دبی سفر می‌کنند اما دلیل جذاب بودن دبی چیست؟ پیشرفتی که دبی طی 50 سال اخیر داشته دلیل جذابیتش شده است. تفریحات، خدمات و امکاناتی که در این شهر برای گردشگران وجود دارد از مهمترین دلایل علاقه‌ی توریست‌ها برای سفر به دبی است.  

اگر شما هم برای رفتن به دبی معروف به عروس خلیج فارس به دنبال دلیل هستید با ما تا انتها همراه باشید تا دلیل جذابیت دبی را بازگو کنیم.

جذابیت‌های دبی

در اینجا به مکان‌های تفریحی و جذاب دبی اشاره می‌کنیم تا شما با سفر به این شهر زیبا بتوانید به راحتی گردش کنید. 

هتل‌های دبی

در دنیا 10 هتل جزء بلندتربن هتل‌ها به شمار می‌آیند که 7 مورد از آنها در دبی ساخته شده است. شما با سفر به دبی در خاص‌ترین هتل‌های دنیا با بهترین امکانات اقامت خواهید کرد امکاناتی همچون پارک آبی و ساحل اختصاصی، صندوق امانات، سالن اجتماعات، ماهواره، خودپرداز، آرایشگاه، فروشگاه، استخر روباز و سرپوشیده، باغ، تراس، بیلیارد، سونا، اسپا، ماساژ، جکوزی آب گرم، صبحانه در اتاق، بوفه، منوی ویژه‌ی غذاهای رژیمی، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، خدمات درمانی و پرستاری و زمین بازی کودک، فکس و کپی، اتاق سیگار، امکانات ویژه‌ی معلولان، سالن ورزشی، خشکشویی، کتابخانه، ترانسفر فرودگاهی و بسیاری از امکانات رفاهی دیگر.

ساحل‌های دبی

سواحل زیبای دبی جزء بهترین سواحل دنیا هستند که دیدن آن‌ها از تجربه‌های فراموش‌نشدنی است که برای استفاده از آن‌ها نیاز به پرداخت ورودی ندارید. ساحل جمیرا، پارک ساحلی الممزر، ساحل لامر، ساحل مارینا، ساحل أم سقیم، ساحل کایت، ساحل الصفوح، ساحل نخل جمیرا از ناب‌ترین سواحل دبی هستند.

2.jpg

 

مراکز خرید دبی

مراکز خرید در دبی بسیاری از  برندهای معروف دنیا را برای فروش دارند. شما با حضور در این مراکز می‌توانید بهترین جنس‌های دنیا را ببینید و خرید کنید. پاساژها در زمان جشنواره‌های دبی در پایان سال میلادی دارای تخفیف هستند که می‌توانید اجناس آنها را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید.

اسکی در دبی

پیست اسکی دبی بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده در آسیا و سومین مجموعه‌ی اسکی سرپوشیده در جهان است. مساحت پیست اسکی در دبی حدود ۲۲۵۰۰ متر مربع است و روزانه ۶۰۰۰ تن برف در آن تولید می‌شود و دارای برجی برفی با ارتفاع 85 متر است.

انواع رستوران های خاص در دبی 

در دبی شما شاهد انواع رستوران با تنوع غذایی بالایی خواهید بود زیرا مسافران زیادی با ذائقه‌های خاص در این شهر حضور دارند در نتیجه غذاهای متنوعی را خواهید چشید. در دبی برترین رستوران‌های جهان شعبه دارند و از مجلل‌ و لوکس‌ترین امکانات برخوردارند.

رستوران Tom & Serg، رستوران دینر این د اسکای دبی، رستوران لتیتود، رستوران  TOMO، رستوران نایا، رستوران ایرانی شایان، رستوران  Aprons & Hammers، رستوران  Teatro، رستوران لا پاریلا، رستوران  Loca، رستوران ایرانی شبستان، جزء بهترین رستوران‌های دبی هستند.

تفریحات آبی دبی

تفریحات آبی دبی جزء جذاب‌ترین تفریحات این شهر به شمار می‌رود زیرا دارای بالاترین تکنولوژی و امکانات هستند که تجربه‌ی آنها خالی از لطف نیست. از تفریحات آبی می‌توان به واتر کلد، سِرف هاوس، فارنهایت بیچ اسپورتز، سی رایدرز، واتر ادونچر، پارک آبی وایلد وادی اشاره کرد.

تفریحات غیر آبی دبی

در دبی تفریحاتی وجود دارند که نباید آنها را از دست دهید؛ به طور مثال بازدید از برج خلیفه، آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی،  بالن سواری در صحرای دبی، دلفیناریوم دبی، اسکای دایوینگ در دبی، بانجی جامپینگ، سافاری در صحرا.

اجاره انواع خودروی لوکس

بسیاری از گردشگران که به دبی سفر می‌کنند برای به واقعیت رساندن رویاهایشان اقدام به اجاره انواع خودروی لوکس و مدرن می‌کنند. اجاره ماشین در دبی توسط شرکت‌های معتبر و سرشناس انجام می‌شود. عمدتا ایرانی‌ها پس از تحریم‌های انجام شده از این تفریح دبی استقبال بالایی کردند. شما نیز بسته به بودجه و علاقه‌ی خود می‌توانید ماشین مورد نظر را انتخاب و رزرو نمایید.

3.jpg

 

امنیت بالای شهر دبی

مهمترین نکته برای سفر، امنیت آن شهر است. دبی یکی از امن‌ترین شهرهای دنیا به حساب می‌آید به طوری که میزان جرم و جنایت در آن صفر است؛ بنابراین شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز در شهر قدم بزنید یا با ماشین کرایه‌ی خود در شهر بدون نگرانی گردش کنید.   

سخن آخر

با توجه به مواردی که گفته شد اگر در زمان سفر خود به دبی برای کم کردن هزینه و آزادی عمل در ساعات شبانه روز نیاز به خودرویی دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از خدمات کرایه ماشین شرکت سعادت رنت در دبی استفاده کنید. 

سعادت رنت با نماینده فارسی زبان در دبی شما را در تمام لحظات  همراهی خواهد کرد. این مجموعه انواع خودروی لوکس و لاکچری دنیا را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد که به دو صورت اجاره ماشین با راننده و کرایه ماشین بدون راننده در دبی است.

در سرویس اجاره ماشین با راننده در دبی نیاز به ارائه هیچ مدرکی ندارید و تمام مسئولیت‌ها بر‌عهده‌ی راننده خواهد بود. در خدمات اجاره ماشین بدون راننده در دبی نیاز است مدارک لازم برای اجاره خودرو را به صورت کامل به شرکت ارائه دهید. شما از طریق بررسی سایت سعادت رنت می‌توانید انواع ماشین و قیمت را مشاهده کنید و اقدامات لازم برای رزرو را انجام دهید. مهمترین نکته در رابطه با سعادت رنت ارائه ماشین تمیز و در حد صفر کیلومتر و بی نقص است.

نظرات کاربران
حسین
حسین
28 بهمن 1401
چه فایده وقتی انقلابی ندارن برای صادر کردن. فقط تجمل و رفاه. روز به روز از معنویت و آخرت دور میشن. بنظرم شیخ زاید قدری نیاز به ارشاد داره. پس دفاتر فرهنگی ما در دبی چه می کنند؟