1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. اعلام جزئیات شرایط ثبت نام خودروهای وارداتی از شنبه

اعلام جزئیات شرایط ثبت نام خودروهای وارداتی از شنبه

5 اسفند 1401
  • 2

وزارت صنعت، معدن و تجارت بالاخره جزئیات ثبت نام برای خودروهای وارداتی را اعلام کرد، در این اطلاعیه اعلام شده که این ثبت نام از روز شنبه 6 اسفندماه آغاز می شود و شرایط و محدودیت هایی نظیر قرعه کشی های خودروها داخلی برای آن برقرار خواهد بود، شروط و محدودیت هایی مانند داشتن گواهینامه، نداشتن پلاک فعال و....، علاوه بر این ها، متقاضیان باید ۵۰۰ میلیون تومان در حساب بانکی خود بلوکه کنند.

بر اساس این اطلاعات، مقرر شده خودروهای وارداتی در قرعه کشی عرضه شود و شرکت‌کنندگان در قرعه کشی باید شرایط عمومی برنامه‌های فعلی قرعه‌کشی خودروهای داخلی از جمله اینکه گواهینامه داشته باشند، پلاک فعال نداشته باشند، طی ۴۸ ماه گذشته از خودروسازان داخلی خرید نکرده باشند و تا یک سال نمی‌توانند سند خودرو را به کسی منتقل کنند را رعایت کنند.



نظرات

  • علی علی (6 اسفند 1401 ساعت 10:55)

    خسته نباشید خدمت مسئولان محترم بابت این منتی که سر مردم گذاشتن!!!!

  • . امیر . امیر (6 اسفند 1401 ساعت 02:16)

    سلام
    بعد از یک سال سر کار گذاشتن مردم و مثلاً کنترل قیمت خودرو!!!
    ۱)بلوکه شدن 500میلیون
    ۲)نوع خودرو نامعلوم
    ۳)زمان تحویل نامعلوم
    ۳)قیمت نامعلوم
    صرف نظر از مبلغ بلوکه شده در بانک با این اوضاع بد اقتصادی که معلوم نیست در صوت انصراف یا زمان تحویل وجه مانده در بانک معادل چقدر هست معادله سه مجهولی نوع خودرو،زمان و قیمت رو چه کنیم؟
    باور کنید معادلات سه مجهولی ریاضی رو براحتی میتونم حل کنم اما تو این معادله وزارت صمت موندم چه کنم اگر چیزی بفکرتون میرسه کمک کنید