1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. تاریخ جدید قرعه کشی خودرو های وارداتی اعلام شد

تاریخ جدید قرعه کشی خودرو های وارداتی اعلام شد

19 اسفند 1401
  • 1

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در آخرین بیانات خود اعلام کرد تعیین اولویت زمانی متقاضیان خودرو های وارداتی روز یکشنبه 21 اسفند با روش قرعه‌کشی انجام می‌شود.

امید قالیباف در صفحه شخصی خود از قرعه کشی تعیین اولویت زمانی خودروهای وارداتی در روز یکشنبه ۲۱ اسفند ماه خبر داد و گفت : این قرعه کشی با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی انجام خواهد شد.

متقاضیان می توانند با مراجعه به  صفحه شخصی خود در سامانه saleauto.ir نسبت به رتبه خود مطلع شوند.

پیش از این قرار بود که قرعه کشی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری انجام شود اما مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت در همان زمان اعلام کرد که به دلیل زمان‌بر شدن استعلام‌های لازم از نهادهای مختلف، قرعه‌کشی، به زمان دیگری موکول شده است.

گفتنی است که در این طرح فروش خودروهای وارداتی که ثبت‌نام آن از ششم اسفند تا پایان روز شنبه هفته جاری (۱۳ اسفند ماه) از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام شد، حدود ۱۲۰ هزار نفر مشارکت کرده بودند. تعریف حساب‌های وکالتی و مسدود بودن مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان یکی از شروط ثبت نام برای خودروهای وارداتی بود.



نظرات

  • Fishy Fishy (19 اسفند 1401 ساعت 23:16)

    خیلی خنده داره که هنوز ماشین هایی که گفتن ۵۰۰هزار خودرو پیش فروش میشود رو ندادن و دارن بازم پیش فروش پشت پیش فروش میکنن!!!
    یه روز بهانه پیشفروش وارداتی، یه روز بهانه برای پیش‌فروش داخلی، ...
    این کلاهبرداریه!
    مثل اینکه یه نفر هر روز بیاد بانک و وام بگیره بدون اینکه وام های قبلی رو پرداخت کنه!
    کاملا تابلو هست دارن پول جمع میکنن و فلنگ رو ببندن و فرار کنن.