1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. مذاکره سازمان بورس با وزارت صمت درباره قیمت گذاری خودرو ها

مذاکره سازمان بورس با وزارت صمت درباره قیمت گذاری خودرو ها

22 اسفند 1401
  • 2

رئیس سازمان بورس در گفتگویی خبر از مذاکره این سازمان با وزارت صمت در مورد نحوه قیمت گذاری خودرو ها داد و گفت: از وزارت صمت درخواست کردیم با توجه به نحوه قیمت‌گذاری جدید، شرکت‌ها زیان نکنند و در سال آینده با توجه به افزایش تولید و کیفیت بتوانند محصولات بهتری در اختیار مردم قرار بدهند. 

مجید عشقی با اشاره به عرضه خودرو در بورس کالا عنوان کرد: دود تصمیماتی که در هشت سال گذشته در حوزه خودرو گرفته شده است به چشم مصرف‌کننده رفته است. هدف از عرضه خودرو در بورس کالا این است که از نحوه قیمت‌گذاری فاصله بگیریم.

با توجه به اتفاقات چند ماه گذشته، اگر قیمت‌ها اصلاح شود به نفع تولید و مصرف‌کننده است. وی ادامه داد: در این راستا از وزارت صمت درخواست کردیم با توجه به نحوه قیمت‌گذاری جدید، شرکت‌ها زیان نکنند و در سال آینده با توجه به افزایش تولید و کیفیت بتوانند محصولات بهتری در اختیار مردم قرار بدهند.



نظرات

  • noog noog (23 اسفند 1401 ساعت 10:22)

    جالبه همشون میگن فروش در بورس هم به نفع خودروسازه هم مصرف کننده و البته بدترش میگن هر دو با این قیمتها راضی ان.میدونین چه بیشتر اعصاب مردم رو میریزه بهم اینکه ی مشت دروغ در موردرضایت مصرف کننده از قیمتهای بورس رو همه مسئولین میگن وبدتر اینکه بعضی سایتهای خودرویی(غیر اینجا)و سایتهای دیگه هم شدیدا دارن میگن مصرف کننده راضیه.داداشا قیمتها رو صدبار با دلار بردین بالا صدبار تو بورس بردین بالا حالا مصرف کننده انگار بذر نامیدی مطلق تو وجودش گذاشتن که خواب یه لگن رو ببینه بعد مردم راضی ان؟!با چه معیاری

  • مهدی مهدی (22 اسفند 1401 ساعت 12:55)

    فعلا که تا اینجا با عرضه در بورس قیمت ها بیشتر شده و کمتر نشده......شما هم خوشحالی که بورست یکم رونق گرفته........فعلا بتازین