1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. کسب و کار
  4. پاسخ مهم‌ترین سوالات ایرانیان درباره‌ی اجاره ماشین در دبی

پاسخ مهم‌ترین سوالات ایرانیان درباره‌ی اجاره ماشین در دبی

7 فروردین 1402
  • 0

پاسخ مهم‌ترین سوالات ایرانیان درباره‌ی اجاره ماشین در دبی

دبی شهری توریستی و جذاب است که سالانه میلیون‌ها نفر به آن سفر می‌کنند. امکانات و خدماتی که در دبی قابل مشاهده است در هیچ جای دنیا نمی‌توانید ببینید و تغییر و تحولاتی که در دبی شاهد هستید تنها طی 50 سال اخیر اتفاق افتاده است. تفریحات در این شهر بسیار هیجان‌انگیز است که با سفر به دبی باید حتما تجربه کنید.

یکی از تفریحاتی که می‌توان گفت تمامی مسافران آن را برای یکبار هم که شده در این دیار امتحان می‌کنند اجاره خودرو لوکس در دبی است. شما انواع خودروی لاکچری و مدرن در دنیا را با مدت مشخص از شرکت‌های فعال در دبی رنت می‌کنید و بدون محدودیت به مکان‌های گردشگری می‌روید. قطعا برای شما سوالاتی در رابطه با اجاره خودرو در دبی پیش آمده که نیاز است پاسخ داده شود تا به راحتی اقدام به کرایه ماشین کنید.. با ما همراه باشید.

سوالات درباره‌ی اجاره ماشین در دبی

در ادامه به عمده‌ترین سوالات مسافران درباره‌ی اجاره ماشین در دبی پاسخ داده خواهد شد:

برای اجاره ماشین در دبی راننده باید چه شرایطی داشته باشد؟

در دبی شرایط اجاره خودرو به دو صورت: اجاره خودرو با راننده و اجاره ماشین بدون راننده به مشتریان ارائه می‌شود که برای اجاره ماشین با راننده نیاز به ارائه هیچ مدرکی نیست. در روش دوم نیاز است راننده مدارک لازم برای اجاره خودرو در دبی را که تهیه آن بسیار آسان است را به شرکت تحویل دهد؛ مدارک لازم برای اجاره خودرو در دبی شامل: مدارک اثبات کننده‌ی سن راننده که باید حداقل 20 سال سن و گواهی‌نامه بین المللی داشته باشد، عکس و کپی مدارک شناسایی همچون ویزا و پاسپورت و  دیپوزیت.

222.jpg

دیپوزیت چیست؟

 به مبلغی که بابت ضمانت به شرکت اجاره دهنده‌ی خودرو پرداخت می‌شود دیپوزیت می‌گوییم. این مبلغ براساس نوع و مدل ماشین متفاوت است. پس از تحویل ماشین در صورتی که خودرو بدون هیچ مشکلی به شرکت برگردانده شده باشد پس از  گذشت 25 روز کاری دیپوزیت بازگردانده می‌شود و در این زمان عدم خلافی ماشین بررسی می‌گردد.

شرایط اجاره ماشین از فرودگاه دبی چگونه است؟

شما می‌توانید در اجاره ماشین از شرکت‌های رنت محل تحویل را هر مکانی از دبی مشخص کنید. فقط برای اجاره ماشین در فرودگاه دبی باید اطلاعات پرواز خود را به نماینده‌ی شرکت تحویل دهید زیرا از یک ساعت قبل از حضور شما در دبی نماینده در فرودگاه منتظر شما خواهد بود  تا خودرو را به شما تحویل دهد.

برای اجاره ماشین باید هزینه بیمه ماشین پرداخت کنیم؟

ماشین‌هایی که اجاره می‌کنید تماما بیمه هستند و براساس قانون دبی ماشین بدون بیمه اجاره‌ی حضور در خیابان‌ها را ندارد.

اگر در دبی با ماشین اجاره‌ای تصادف کنیم چه می‌شود؟

در همان زمان تصادف با پلیس تماس گرفته  از صحنه تصادف عکس بگیرید و فیلم برداری کنید و با نماینده‌ی شرکت حتما تماس بگیرید تا بتواند به شما کمک کند.

خوشنام‌ترین شرکت اجاره ماشین در دبی کجاست و چرا؟

یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های ایرانی که در دبی نیز نمایندگی دارد، شرکت محبوب سعادت رنت است که توانسته  بالاترین درصد رضایتمندی مشتریان را در خدمات‌رسانی بدست آورد. این مجموعه برای راحتی مشتریان خود نمایندگان فارسی زبان را استخدام کرده است تا در صورت بروز مشکل امکان برقراری ارتباط با آنها مهیا باشد..

در دبی اجاره ماشین به صرفه‌تر است یا استفاده از تاکسی؟

هزینه‌ی تاکسی در دبی بر اساس کیلومتر، روز و ساعت متفاوت است؛ همچنین به محض سوار شدن مبلغ ورودی نیز دریافت می‌شود. در نتیجه هزینه‌ی تاکسی در دبی بسیار بالاست. اجاره ماشین در دبی بسیار بصرفه‌تر از کرایه تاکسی می‌باشد زیرا شما فقط مبلغی را بابت زمان کرایه به شرکت پرداخت می‌کنید.

ایرانیان چطور می‌توانند هزینه‌ی اجاره ماشین در دبی را پرداخت کنند؟

بسته به شرکتی که خودرو را از آن اجاره می‌کنید متفاوت است. به طور مثال در صورتی که اقدام به اجاره ماشین در دبی از شرکت سعادت رنت کنید، به هر روشی می‌توانید مبلغ را بپردازید:: ریالی، ارز دیجیتال و انواع دیگر ارزها

قیمت اجاره ماشین در دبی چقدر است؟

تعیین قیمت اجاره ماشین در دبی به موارد زیر بستگی دارد:

1-        مدل و نوع ماشین

2-        مدت زمان کرایه ماشین

3-        محل تحویل و عودت ماشین

4-        انتخاب نوع سرویس (اجاره خودرو با راننده و بدون راننده)

333.jpg

قرارداد اجاره خودرو در دبی به چه صورت است؟

در زمان تحویل خودرو نماینده شرکت دو نسخه قرارداد را در اختیار شما قرار می‌دهد که در آن تمام اطلاعات راننده، ماشین، نوع بیمه، مدت زمان کرایه، مبلغ اجاره و... یادداشت شده است. نگهداری نسخه قرارداد تا پایان مدت زمان اجاره الزامی می‌باشد.

جمع بندی

همانطور که گفته شد سعادت رنت آماده‌ی اجاره‌ی انواع خودرو براساس بودجه و شرایط شما در دبی می‌‌باشد. خودروها از نظر فنی بدون نقص هستند و تمیز و کارواش رفته در اختیار شما قرار می‌گیرند. در صورت بروز هرگونه مشکل کافیست با نماینده‌ی شرکت در دبی تماس بگیرید و او در هر ساعت از شبانه روز در خدمت شما خواهد بود. در صورت داشتن هر سوال می‌توانید با همکاران مجموعه تماس حاصل نمایید و اطلاعات کامل را دریافت کنید. برای مشاهده‌ی شماره تماس و سایر اطلاعات لطفا به وبسایت سعادت رنت مراجعه نمایید.



نظرات