درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
کاهش قیمت و افزایش کیفیت واقعی.
نه افزایش قیمت و تقلب در کیفیت!
ما پول مفت دیگه نمیدیم. دیگه اون دوران تموم شد و رفت. جمع کنید برید. حالا هی جو توی بازار با دلالان تون بدین و چندتا صفر جلوی قیمت ها اضافه کنید بازم فایده نداره.
تمامی ماشین های سدان تولید داخل حداکثر 30 میلیون تومن قیمت داره و تمامی ماشین های شاسی حداکثر 50 میلیون تومن!
تمام.
جناب خاندوزی نکته اینجاست که مردم مطمئن هستند حالا حالاها نمیتونن خودرو رو با قیمت منصفانه هر زمان که میخوان بخرن!
پس آش همون آش و کاسه هم همون کاسه هست!
کما اینکه گاریسازان هم راهش رو بلد شدن و بعد از هر افزایش قیمتی که موجب افزایش قیمت بازار آزاد هم میشه، مقداری عرضه رو انجام میدن اما مجددا عرضه قطرهچکانی میشه و قیمت بازار باز هم بالاتر میره و اینبار گاریساز میاد میگه من دارم ضرر میدم و ببینید دلال چقدر داره رانت میخوره! این رانت رو بدین به من که بیشتر تولید کنم و افزایش قیمت میخوام!
و مجددا این چرخه هی تکرار میشه!
شما سه سال پیش به یکی میگفتی نیسان آبی قیمت کارخونه میشه نیم میلیارد بهت انگ ضدانقلاب میزد! حالا هم اوضاع رو ببینید!
البته که مقصر اصلی این ظلم واضح خود مردم هستن... وقتی میلیونی میرن تو صف خودروهای بیکیفیت اونم برای رانت، معلومه گاریساز هم سواری میگیره.
به امید روزی که مردم سر عقل بیان و لااقل پولشون به خرید این گاریها نرسه و این ارابهسازان مرگ رو تحریم کنن...