1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. کسب و کار
  4. عکستو اسپانسر همایش اتومبیل‌رانی و موتورسواری ورزشگاه تختی

عکستو اسپانسر همایش اتومبیل‌رانی و موتورسواری ورزشگاه تختی

26 فروردین 1402
  • 1

دنیای عکاسی پر از ماجراجویی‌های بی پایانی است که عکاسان را بارها و بارها به چالش می‌کشد. عکاسانی که در موقعیت‌های مکانی و زمانی مختلف، آثار متعددی خلق کرده‌اند و با هر خلق و خوی طبیعت آشنا هستند. اما یک عکاس خوب همیشه موقعیت‌ها را غنیمت می‌شمارد. شاید یک اتفاق غیرمنتظره در یک همایش و گرفتن عکسی خاص و برنده شدن در مسابقه آن، زندگی یک عکاس را به کل تغییر دهد. هرساله جشنواره‌ها، رویداد‌ها، همایش‌ها و... بسیاری برگزار می‌شوند که هرکدام ویژگی‌های کاملا متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.

همایش خودروهای لوکس یکی از پربازدید‌ترین رویداد‌های قبل از عید در سال ۱۴۰۱ بود. این همایش که با اسپانسری عکستو برگزار شد، نقطه پروازی برای عکاسان است تا با به رخ کشیدن استعدادها و توانایی‌های خود جایگاهی برای کسب درآمد پیدا کنند. اشخاصی که در این همایش شرکت کرده و به صورت حرفه‌ای عمل کردند، بازخورد مثبتی دریافت نمودند و علاوه بر کسب تجربیات فراوان، در بین مردم شناخته شدند. در ادامه با این همایش بیشتر آشنا خواهیم شد:

 

همایش خودرو‌های لوکس با عکستو

قبل از اینکه به وصف عکاسی صنعتی یا عکاسی ورزشی بپردازیم بهتر است که با مفهوم همایش خودرو به خوبی آشنا شویم. ابتدا باید گفت که این همایش تنها مختص ماشین‌ها نیست و می‌توان انواع موتورهای لوکس و خاص را نیز در آن مشاهده کرد. همایش خودروهای لوکس به صورت سالانه برگزار می‌شود و در سال ۱۴۰۱ عکستو اسپانسری برگزاری آن را بر عهده داشت. این امر باعث شد که شرکت کنندگان با یک تیر دو نشان بزنند. در این همایش می‌توانستید انواع اقسام مختلف ماشین‌ها و موتور‌های خاص و کمتر دیده شده را مشاهده کنید. از خودروهای لوکس و لاکچری گرفته تا کلاسیک‌ترین ماشین‌ها!

عکاسی ورزشی در همایش خودرو

همایش خودروهای لوکس بهترین انتخاب برای خاص پسندان عکاسی است. این رویداد یکی از هیجان‌انگیزترین رویدادهای ایران است که بازدیدکنندگان را هر ساله از سراسر نقاط کشور به سمت خود می‌کشاند. عکستو به منظور رفاه حال هم‌میهنان عزیزمان، اسپانسری این همایش بزرگ را در سال 1401 به گردن گرفت و عکاسان عکستو توانستند بهترین لحظات را برای مراجعه کنندگان این همایش به قاب تصویر بکشند. این همایش که در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد. در این روز جمعی از ماشین بازان کنار هم جمع شدند و ویژگی‌های خودرو خود را به رخ دیگران ‌کشیدند. با اینکه خودروهای لاکچری زیادی در این همایش حضور داشتند اما این خودروهای کلاسیک بودند که اغلب چشم‌ها را به خود دوخته بودند.

2.jpg

عکستو حامی ورزشکاران اتومبیل‌ران و موتورسوار


همایش خودرو و تجربه عکاسی تبلیغاتی با عکستو

اگر از عکاس‌های تبلیغاتی چند سوال در رابطه با نحوه ورود به این صنعت بپرسید پی خواهید برد که تمامی‌آن‌ها کار خود را با چند عکس شروع کرده‌اند و همایش خودرو فرصتی است که مدل‌های آینده دنیای ورزش و تبلیغات، خود را به رخ بکشند. هر چند که این مراسم برای دوست‌داران موتور و ماشین برگزار می‌شود، اما امسال حضور عکستو در این همایش، باعث برگزاری پر زرق و برق‌تر شدن آن شد. عکاسان و هم‌میهنان بسیاری تنها به منظور بهره‌مندی از خدمات عکاسی عکستو و رزرو عکاسی به این همایش آمدند و از این انتخاب رضایت داشتند.

مزایای عکاسی در همایش خودرو

عکاسی تبلیغاتی و ورزشی در همایش خودرو، مزایای بسیاری در پی دارد. اول اینکه در این همایش خودروها و موتورهایی را مشاهده می‌کنید که در طول زندگی خود شاید دوباره شانس دیدن آن‌ها را نداشته باشید. علاوه بر این، عکاسان بیشترین سود را از این همایش می‌برند، چرا که حتی یک عکاس تازه‌کار که دوربین خود را به تازگی خریده است، امکان شرکت در این همایش عکاسی را دارد و می‌تواند با استفاده از جذابیت خودروهای موجود، عکس‌های چشم‌نوازی بگیرد. این همایش معمولا چندین جایزه نیز برای عکاسان و شرکت کنندگان در نظر می‌گیرد که فرصتی برای رقابت ایجاد می‌کند.

در همایش سال 1401، بهترین عکاسی که عکسِ گرفته شده‌اش به تایید متخصصین عکاسی عکستو رسید، به مدت ۱ هفته به صورت کاملا رایگان بر روی وب‌سایت اختصاصی عکستو معرفی و کارهایش تبلیغ شد. شرکت کنندگان نیز از مزایای دیگری بهره‌مند شدند. بازدیدکنندگان همایش خودرو 1401 توانستند ۱ عکس به صورت رایگان از عکستو به عنوان هدیه دریافت کنند و همچنین به دلیل حضور عکاسان متعدد در این رویداد، هر کس می‌توانست بهترین عکاس را از میان آن‌ها انتخاب کند تا به‌یادماندنی‌ترین عکس‌ها را برایشان ثبت کند.

هزینه عکاسی در همایش خودرو

قیمت عکاسی از جمله مواردی است که معمولا فکر بسیاری را به خود مشغول می‌کند. ولی با رفتن به همایش خودرو 1401، نیازی به فکر کردن به هزینه‌ها نبود و عکس‌های خاص و یادگاری خود را می‌توانستید با هزینه‌ای مناسب و مقرون‌به‌صرفه بیندازید. اما باز هم هزینه‌های عکاسی موضوعی نیست که از آن چشم پوشی کرد. طبیعتا عکاسانی که در همایش فعالیت داشتند خلقیات و سطح مهارت و سلیقه متفاوتی داشتند و برخی از آن‌ها میزان هزینه بالا و برخی دیگر هزینه‌های خیلی پایین‌تری را پیشنهاد می‌کردند. انتخاب عکاس کاملا به شرکت کننده بستگی داشت و پس از پرس و جو در رابطه با عکاس مورد نظر و همچنین مشاهده چند نمونه کار، هر بازدیدکننده‌ای قادر بود عکاس خود را برگزیند و عکاسی را آغاز کند. 

می‌خواهم یک عکاس حرفه‌ای شوم!

در بازار داغ عکاسی امروز، مدعیان بسیاری برای تبدیل شدن به عکاسان برتر تلاش می‌کنند. اما برای دستیابی به این موفقیت باید چه کارهایی انجام داد؟ طبیعتا عکاسان برتر باید بهترین عملکرد را از خود نشان دهند. یک عکاس حرفه‌ای، نحوه ژست گرفتن، زاویه تابش نور، زاویه لنز و... را به خوبی می‌داند و عکسی که می‌گیرد قطعا باید بدون عیب و نقص باشد. عکستو پلتفرمی‌کاربردی برای عکاسان است که بهترین خدمات عکاسی را به مشتریانی که سفارش عکاسی دارند، ارائه می‌کند. شرکت در همایش خودرو برای عکاسان کار را ساده‌تر کرد و پس از تایید متخصصین عکستو، این عکاسان توانستند به راحتی کار عکاسی دریافت کنند. توجه داشته باشید که عکاسان به ازای گرفتن عکس در همایش خودرو، مبلغ آن را دریافت کردند و علاوه بر افزودن نمونه کار به رزومه خود، درآمد نیز کسب نمودند.

عکاسی ورزشی چیست؟

عکاسی ورزشی یکی از حیطه‌های عکاسی است که باید از تجهیزات خاصی در آن استفاده کرد. در عکاسی ورزشی، ثبت حرکت مهمترین موردی است که باید به آن توجه داشت. حرکت کردن در حین ورزش امری طبیعی است. هنر یک عکاس در عکاسی ورزشی به گونه‌ای مشخص می‌شود که بتواند حرکت کردن را با یک تصویر به رخ بکشد. برای عکاسی ورزشی معمولا از دوربین‌های خاص استفاده می‌شود.

دوربین‌هایی که قابلیت شاتر پی در پی دارند برای عکاسی ورزشی کاربرد دارند. چرا که در این نوع عکاسی، عکاس با سوژه فاصله زیادی دارد و به دلیل تحرک زیاد سوژه، باید چندین عکس پی در پی تهیه شود. در رویداد همایش خودروهای لوکس 1401 نیز شاهد ثبت عکس‌های ورزشی بودیم. برخی از شرکت کنندگان تمایل به عکس گرفتن همزمان با حرکات ورزشی بودند و عکاسان حرفه‌ای عکستو بهترین عکس‌ها را از آن‌ها ثبت کردند.

عکاسی تبلیغاتی و مدلینگ

همایش خودروهای لوکس دری برای علاقه مندان به مدلینگ و تبلیغات بود و برخی شرکت کنندگان در این همایش پس از بررسی‌های تیم عکستو توانستند به عنوان مدل عکاسی وارد دنیای تبلیغات شوند. امروزه با اینترنتی شدن کارها شاهد افزایش روزافزون فروشگاه‌های اینترنتی هستیم و این امر باعث شده که صاحبان فروشگاه‌ها به فکر تزئین هرچه بهتر دکور مغازه خود باشند. اما قرار دادن عکس‌های خاص باعث جلب توجه هرچه بیشتر مشتریان می‌شود و از این رو شرکت کنندگان در همایش خودروهای لوکس با ایجاد ارتباط با عکاسان و دریافت یک نمونه حرفه‌ای از عکاسی در این همایش در پورتفولیوی خود، یک قدم به مدلینگ نزدیک‌تر شدند.

3.jpg

مدیران ارشد عکستو در کنار بزرگان ورزش اتومبیل‌رانی و موتورسواری

همایش خودروهای لوکس تهران

در این نمایشگاه آقایان امیر احسان حقی، محمد طاوری و سعید غلامرضایی به عنوان مدیران ارشد عکستو در کنار آقای مهرداد همتیان مدیر رئیس هیات اتومبیل‌رانی تهران، آقای مهدی کاوسی رئیس هیات اتومبیل‌رانی قرچک، خانم بهناز شفیعی اولین بانو و قهرمان ریس، خانم هستی خداداد نایب رئیس بانوان هیات اتومبیلرانی تهران، خانم سعیده عرب سالاری نایب رئیس هیات اتومبیل‌رانی جنوب تهران، آقای محمدرضا گردگیران سرپرست هیات اتومبیل‌‍‌رانی و موتورسواری جنوب شرق تهران در این همایش حضوریافتند.

زمان و مکان همایش

این همایش در آخرین جمعه سال و در تاریخ 26/12/1401 برگزار شد. شرکت کنندگان از ساعت 9 الی 14 در همایش حضور داشتند و علاوه بر بازدید از خودروها و موتورهای لوکس، بهترین عکس‌ها را به عنوان یادگاری ثبت کردند. آدرس محل برگزاری همایش: بزرگراه بسیج شمال، بزرگراه هجرت، میدان شهید باکری.



نظرات

  • 2021 2021 (22 مرداد 1402 ساعت 09:37)

    امیدوارم مثل سایر پلتفورم ها باعث اشتغال زایی باشه