1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار خودرو
  4. امکان تغییر مدل خودرو ها در سامانه یکپارچه فراهم شد

امکان تغییر مدل خودرو ها در سامانه یکپارچه فراهم شد

4 اردیبهشت 1402
  • 3

با فراهم شدن امکان تعویض نوع خودرو، متقاضیان خرید خودرو می توانند از فردا (سه شنبه 5 اردیبهشت) به مدت 5 روز با مراجعه به سامانه فروش یکپارچه نوع و زمان انتخابی خود برای تحویل خودرو را مشخص کنند.

پس از مشخص شدن نوبت‌ها و رتبه‌بندی متقاضیان، حالا امکان ویرایش خودرو بر اساس زمان تحویل فراهم شده است. در این طرح رتبه‌بندی برای برخی خودرو‌های پرمتقاضی سال 1403 است به همین دلیل این امکان ویرایش مهیا شده است تا متقاضیانی که قصد تحویل سریعتر خودرو را دارند، بتوانند زمان تحویل و البته نوع خودرو را تغییر دهند.

مهدی تقدسی در گفتگو با خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صداوسیما گفت: قرار است هر متقاضی که رتبه‌بندی دریافت خودروی آن سال 1403 اعلام شده است، بتواند در سه اولویت متفاوت، سه خودرو انتخاب و در سال 1402 خودروی خود را دریافت کند.

وی افزود: پس از اینکه همه متقاضیان انتخاب خود را انجام دادند، سایت بسته و بر اساس اولویت‌بندی متقاضی، پالایش اطلاعات آن‌ها انجام می‌شود و ترتیب تحویل خودرو در سال 1402 مشخص خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با بیان اینکه "اکنون امکان ویرایش خودرو و زمان تحویل بر اساس ظرفیت تولید خودروسازان فراهم شده است"، گفت: برای تعدادی خودروی پرمتقاضی مانند دنا که محدودیت تولید داشت زمان تحویل به متقاضیان سال 1403 مشخص شده است، حال اگر متقاضی نیاز سریعتر به خودرو دارد، می‌تواند اکنون نوع خودرو و زمان تحویل را تغییر دهد.

بر این اساس؛ 5 اردیبهشت، سامانه یکپارچه فروش خودرو باز می‌شود و تا 5 روز فعال می‌ماند و در 3 روز پالایش اطلاعات ثبت‌شده انجام خواهد شد. متقاضیان خرید خودرو می‌توانند با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه به‌نشانی www.esalecar.ir ویرایش اطلاعات خود را انجام دهند.



نظرات

  • yasin yasin (5 اردیبهشت 1402 ساعت 14:35)

    سلام . چه جوری باید ویراش کرد. توسایت که چیزی ننوشته
    اگر کسی میدونه بگه

  • محمد محمد (5 اردیبهشت 1402 ساعت 11:31)

    والا الان که ساعت ۱۱ و نیم هست و هنوز هیچ خبری نیست
    گفته بودن پنجم سایت باز میشه که،پس چیشد
    اینم سر کاریه

  • کاربر سایت کاربر سایت (4 اردیبهشت 1402 ساعت 20:05)

    آقای قالیباف آیا امکان ویرایش بابت کسانیکه قبلا اشتباه حساب وکالتی بنام ایران خودرو را باز کرده اند می‌توانند درروز ۱۶ اردیبهشت که ثبت نام است بنام سازمان حمایت از تولیدکنندگان ومصرف کنندگان را انجام دهندوبعد ثبت نام کنند.