1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. صدور دعوتنامه جدید برای مشتریان سایپا که موفق به تکمیل وجه نشده اند

صدور دعوتنامه جدید برای مشتریان سایپا که موفق به تکمیل وجه نشده اند

7 اردیبهشت 1402
  • 2

معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپا در رابطه با اختلالات بوجود آمده در سیستم فروش اعلام کرد برای مشتریانی که موفق به واریز وجه تعهدات فروردین ماه نشده اند دعوتنامه های جدیدی صادر خواهد شد.

حسین کاظمی طرقی با پوزش از مشتریانی که در زمان واریز وجه دعوتنامه صادر شده با موعد تحویل فروردین ماه سال جاری نتوانستند پرداخت خود را انجام دهند، اظهار کرد: از آنجا که سیستم فروش جهت واریز وجه یا محاسبه مبلغ دعوتنامه دچار اختلال شد، حداکثر تا تاریخ ۶ اردیبهشت ماه برای آن دسته از مشتریانی که تاکنون موفق به واریز وجه نشدند، دعوتنامه جدید صادر خواهد شد.

او اضافه کرد: وجوه مشتریانی که نسبت به واریز وجه اقدام کردند، در زمان فاکتور و تحویل خودرو، مبلغ نهایی محاسبه و در فاکتور خودرو درج خواهد شد و همچنین مابه التفاوت اضافی اخذ شده به مشتری مسترد می‌شود.

گفتنی است این موضوع مربوط به متقاضیان است که سال گذشته ثبت نام کرده و فروردین مهلت تحویل خودروی آن‌ها است.

به نظر می‌رسد جمله آخر صحبت‌های معاون بازاریابی و فروش سایپا مربوط به دستورالعمل شورای رقابت است. هفته گذشته رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی نامه‌ای به خودروسازان بر ضرورت اجرای دستورالعمل شورای رقابت و پاسخگویی به مشتریان در راستای عدم شمولیت تورم قیمتی بر پیش پرداخت خودروهای پیش فروش شده تاکید کرده بود. به عبارت دقیق‌تر طبق دستورالعمل ۴۷۳ شورای رقابت، تنها مبلغی که از پیش فروش خودرو مانده است مشمول افزایش قیمت خواهد شد. این موضوع براساس دستورالعمل شورای رقابت است که از گذشته وجود داشته است.

در روزهای گذشته برخی از متقاضیان این شرکت گفته بودند که این مصوبه شورای رقابت رعایت نشده است. اما با این اظهارات به نظر می‌رسد این مسئله برطرف خواهد شد.



نظرات

  • مجتبی جاسمیان پور مجتبی جاسمیان پور (19 دی 1402 ساعت 06:32)

    سلام ببخشید من درقرعه کشی سایپا مدت ۴۰ روز ۱۰۰میلیون پول ریختم به حساب بلوکه شد تااون مدت الانم اطلس اومده برام میشه تغییرش بدید ساینا یاکوییک

  • علی علی (22 شهریور 1402 ساعت 00:42)

    توراخداسایت دعوت نامه نیسان تک سوز ششم شهریور1402بازنمی شد خواهشن بازکنید دعوت نامه زامیاد تک سوز بتوانیم واریزکنیم موعد قرارداد نیسان هفته‌ای چ
    چهارم شهریور بوده