1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. چند نکته مهم در تغییر خودروی ثبت نامی

چند نکته مهم در تغییر خودروی ثبت نامی

9 اردیبهشت 1402
  • 0

بنا بر آنچه از سوی وزارت صمت اعلام شده، متقاضیان می‌توانند برای تغییر خودروی انتخابی خود در 5 اولویت تغییر خودرو از میان تمام محصولاتی که در سامانه درج شده انتخاب خود را انجام دهند به نحوی که متقاضی در تغییر اولویت ها محدود به انتخاب محصولات یک شرکت نیست.

براساس اعلام وزارت صمت، امکان تغییر اولویت خودرو از سه شنبه شب 5 اردیبهشت ماه فراهم شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه خودرو اولویت خودرویی که برای 1403 اعلام شده را تغییر دهند.

 متقاضیان باید به این نکته توجه کنند که برای تغییر اولویت خودرو باید در بخش جزئیات سفارش گزینه "لغو سفارش" را بزنند تا امکان تغییر خودرو برای‌ آنها فراهم شود. البته آن دسته از افرادی که به اشتباه گزینه "انصراف" را زده‌اند نگران نباشند چرا که انصراف آنها از طرح اصلاح شده و مجدد می‌توانند نسبت به تغییر سفارش خود اقدام کنند.

 

 در روند تغییر اولویت خودرو باید به نکات زیر توجه داشت:

1-متقاضی می‌تواند در 5 اولویت تغییر خودرو از میان تمام محصولاتی که در سامانه درج شده انتخاب خود را انجام دهد. به نحوی که متقاضی در تغییر اولویت ها محدود به انتخاب محصولات یک شرکت نیست.

2- متقاضیان که به صورت کلی می خواهند از طرح انصراف دهند تا امکان ثبت نام در دومین مرحله خرید خودرو در سامانه یکپارچه را داشته باشند می توانند 11 اردیبهشت ماه به سامانه مراجعه کنند.

سازوکار تغییر خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی به شرح زیر است:

• در ابتدا متقاضی باید گزینه ویرایش سفارش خود را انتخاب نماید تا خودرو قبلی حذف گردد .

• پس از ویرایش سفارش برای هر متقاضی از سبد محصولات اعلامی در سایت ، امکان انتخاب پنج اولویت میسر می باشد.

• بدیهی است با توجه به امکان تکمیل ظرفیت، در صورتی که متقاضی هرپنج اولویت را انتخاب نماید، امکان تحویل خودرو در سال 1402 میسر می‌گردد.

• تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس اولویت انتخابی مشتری و رتبه اولیه در سامانه انجام می گیرد .

زمان بندی طرح : از روز سه شنبه مورخ 1402/02/05 سایت به مدت 5 روز تا مورخ 1402/02/10 امکان انتخاب اولویت برای متقاضی وجود دارد و پس از بررسی نتایج متعاقبا بر روی سامانه قابل رویت می‌باشد.

dmyk7rh7evcw5ds5yko.jpg



نظرات