1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. عرضه 50 هزار دستگاه خودرو به بازار توسط ایران خودرو طی 2 هفته آینده

عرضه 50 هزار دستگاه خودرو به بازار توسط ایران خودرو طی 2 هفته آینده

9 اردیبهشت 1402
  • 0

با توجه به افزایش 80 درصدی تولید در گروه صنعتی ایران‌ خودرو از ابتدای امسال تا هفتم اردیبهشت نسبت به مدت مشابه سال گذشته و تولید بیش از ۴۲ هزار دستگاهی، گروه صنعتی ایران‌خودرو در هفته آینده نیز قصد دارد ۲۵ هزار دستگاه دیگر از تعهدات خود به مشتریان را ایفا کند. با احتساب ۲۵ هزار دستگاه هفته جاری، ظرف دو هفته ۵۰ هزار دستگاه از محصولات این خودروساز وارد بازار خواهد شد. همچنین، استقبال مشتریان از تحویل حضوری نیز در این افزایش تولید تأثیرگذار بوده است.

ایران‌خودرو اعلام کرده است که در هفته آینده، تحویل خودروهای فروش رفته در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را آغاز خواهد کرد. افزایش عرضه توسط بزرگ‌ترین خودروساز کشور در روزهای اخیر، حکایت از ایجاد روند کاهشی در قیمت‌های بازار خودرو دارد.

با این حال، با توجه به محدودیت‌های موجود در ناوگان حمل و نقل کشور، این شرکت به مشتریان پیشنهاد کرده است که خودروها را به صورت حضوری دریافت کنند تا روند عرضه به بازار سرعت بیش‌تری بگیرد. امکان تحویل حضوری خودروها با ظرفیت روزانه ۱۵۰۰ دستگاه در تمامی سایت‌های تولیدی ایران‌خودرو در سراسر کشور فراهم شده و مشتریانی که تمایلی به تحویل حضوری دارند، می‌توانند پس از دریافت پیامک، پاسخ مثبت خود را برای تحویل حضوری از طریق همان سرشماره اعلام کنند و مشمول دریافت هدیه یک میلیون تومانی هزینه سفر شوند.

 

منبع Car.ir


نظرات