1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. زمان اعلام نوبت تحویل خودروهای ویرایش شده در سامانه یکپارچه

زمان اعلام نوبت تحویل خودروهای ویرایش شده در سامانه یکپارچه

12 اردیبهشت 1402
  • 0

با پایان مهلت شش روزه برای تغییر نوع خودرو، متقاضیانی که اولویت دریافت خودروی آن‌ها به سال ۱۴۰۳ افتاده بود، دیگر فرصت تغییر نوع خودرو را ندارند. سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که زمان نوبت تحویل این افراد در اواسط هفته آینده مشخص و اعلام خواهد شد.

مهلت شش روزه برای تغییر اولویت دریافت خودرو (در تاریخ ۱۰ اردیبهشت) به اتمام رسید. به این ترتیب، مشتریانی که نوبت دریافت خودروی آن‌ها به سال آینده موکول شده بود، می‌توانستند نوع خودروی انتخابی خود را با پنج مدل دیگر (کم‌تقاضاتر) که عرضه شده بودند، تغییر دهند تا در سال ۱۴۰۲ خودروی خود را تحویل بگیرند.

در این مدت، متقاضیانی که تمایل به تغییر نوع خودرو به منظور دریافت آن در سال جاری داشتند، با مراجعه به پروفایل خود در سامانه تخصیص یکپارچه خودروها، تغییر نوع خودروی انتخابی خود را اعمال کردند.

پس از پایان مهلت تغییر نوع خودروی انتخابی، سایت سامانه برای چند روز بسته خواهد بود تا بر اساس اولویت افراد، پالایش صورت گیرد و در نهایت ترتیب دریافت خودرو در سال ۱۴۰۲ مشخص شود.

نوبت ها هفته آینده تعیین می شوند

به گفته امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، نوبت تحویل خودروها برای متقاضیانی که در مهلت تعیین شده (۵ تا ۱۰ اردیبهشت ماه) نوع خودروی خود را تغییر داده‌اند، در اواسط هفته آینده مشخص خواهد شد.

در صورتی که متقاضی هیچ اولویتی را انتخاب نکرده باشد، همچنان اولویت انتخاب شده برای سال ۱۴۰۳ برای او لحاظ خواهد شد و خودروی خود را در سال آینده دریافت خواهد کرد.

همچنین باید توجه داشت که در طی مدت ویرایش نوع خودروها، گزینه انصراف غیرفعال شده بود تا هیچ مشکلی در این زمینه پیش نیاید، اما پس از پایان مهلت، گزینه انصراف مجدداً فعال شده است.

منبع Car.ir


نظرات