1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. قیمت گذاری شورای رقابت قطعی و لازم الاجراست

قیمت گذاری شورای رقابت قطعی و لازم الاجراست

20 اردیبهشت 1402
  • 0

سخنگوی شورای رقابت در پاسخ به نامه وزارت صنعت در خصوص بازنگری قیمت خودروهای مونتاژی، اظهار کرد: رأی شورای رقابت در مورد دستورالعمل قیمت‌گذاری خودروهای مونتاژی، قطعی و لازم الاجراست.

اسماعیل شجاعی درباره نامه دفتر صنایع خودرو وزارت صمت به شورای رقابت در خصوص بازنگری قیمت خودروهای مونتاژی، اظهار کرد: هنوز این نامه به دست شورای رقابت نرسیده و تنها در فضای مجازی منتشر شده است.

وی اعلام کرد که در جلسه بعد از ظهر امروز، شورای رقابت به صورت مشورتی درباره این نامه بحث و گفتگو کردند و افزود: رأی شورای رقابت در مورد دستورالعمل قیمت‌گذاری خودروهای مونتاژی، قطعی و لازم الاجراست.

سخنگوی شورای رقابت با تأکید بر حضور نمایندگان وزارت صنعت و سازمان حمایت در کارگروه تخصصی خودرویی شورای رقابت، اظهار کرد: آنها نظرات خود را درباره این موضوع مطرح کرده‌اند. همچنین، شورای رقابت فقط دستورالعمل قیمت‌گذاری خودروهای مونتاژی را تعیین کرده و سازمان حمایت لیست قیمت 17 خودروی مونتاژی را منتشر کرده بود.

در نامه‌ای به محمود دودانگه، نایب رئیس شورای رقابت و رئیس کارگروه خودرویی، عبدالله توکلی لاهیجانی، مدیرکل دفتر خودرویی وزارت صمت، خواستار بررسی دقیق‌تر و بازنگری در قیمت خودروهای مونتاژی اعلام شده توسط شورای رقابت شده است. وی اعلام کرده است که دفتر صنایع خودرو وزارت صمت آماده ارائه هر گونه اطلاعات مورد نیاز و همکاری برای اصلاح پارامترهای مؤثر در تعیین قیمت خودروهای مونتاژی است.

منبع Car.ir


نظرات