1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. کسب و کار
  4. علت علاقه‌ی توریست‌ها به شهر دبی چیست؟

علت علاقه‌ی توریست‌ها به شهر دبی چیست؟

29 اردیبهشت 1402
  • 0

علت علاقه‌ی توریست‌ها به شهر دبی چیست؟

دبی یکی از شهرهایی است که در سال‌های اخیر مقصدی رویایی مسافران بسیاری برای سفرهای کاری، دوستانه، خانوادگی، تفریحی و... می‌باشد. این شهر زیبا دارای جاذبه‌ها و تفریحات بسیاری است که می‌توانند شما را حسابی سرگرم کنند و سفری پرخاطره را برای شما رقم بزنند. وجود سازه‌های بسیار بزرگ و خارق‌العاده، ساحل زیبا، صحرای شگفت‌انگیز و... مواردی هستند که سبب علاقه‌ی توریست‌ها به دبی شده و آنها را ترغیب به سفر به این شهر عربی زیبا می‌کنند. حال به مواردی که سبب جذب توریست‌ها به دبی می‌شوند خواهیم پرداخت.

تفریحات دبی

شهر دبی دارای تفریحات متنوع و هیجان‌انگیزی است که سبب جذب گردشگران بسیاری به این شهر شده و آن را به شهری توریست‌پذیر تبدیل کرده‌اند. یکی از تفریحات مهیج و پرطرفدار مسافران رانندگی در خیابان‌های این شهر است. به‌این‌ترتیب می‌توانند با اجاره خودرو لوکس در دبی رانندگی در این شهر را تجربه کرده و با ماشین موردعلاقه و لاکچری خود به گردش و تفریح بپردازند.

سواحل دبی

یکی از مواردی که سبب جذب مسافران به این شهر شده است، سواحل زیبای دبی است که افراد می‌توانند در این سواحل به تفریحات رایگان بپردازند و از سفر خود لذت ببرند. برای اینکه بتوانید بدون کوچک‌ترین مشکل به ساحل موردنظر خود بروید، پیشنهاد می‌کنیم که از خدمات اجاره خودرو در دبی بهره‌مند شوید. به‌این‌ترتیب می‌توانید با ارائه مدارک لازم برای اجاره خودرو در دبی، ماشین موردعلاقه خود را اجاره کرده و در محل موردنظر خود تحویل بگیرید.

سواحل رایگان دبی شامل ساحل لامر، ساحل کایت، ساحل الفصوح و ... هستند که مسافران با حضور در آنها می‌توانند به‌صورت رایگان به تفریح پرداخته و حمام آفتاب بگیرند. برخی دیگر از سواحل این شهر نیز مانند ساحل قنتوت، شراتون بیچ، جمیرا بیچ خصوصی بوده و تفریحات آبی چون فلای بورد، غواصی، جت اسکی و... را به‌صورت پولی به مسافران ارائه می‌دهند.

موزه‌های دبی

از دیگر مواردی که افراد را به سفر به این شهر دیدنی ترغیب می‌کند، موزه‌های دبی هستند. برخی از این موزه‌ها رایگان هستند و گردشگران می‌توانند بدون پرداخت هزینه از آنها بازدید کرده  بافرهنگ دبی آشنا شوند. از موزه‌های رایگان دبی می‌توان به موزه قهوه، موزه مروارید، موزه سکه و... اشاره کرد. موزه آینده نیز از گران‌ترین موزه‌های شهر است که با رفتن به آن می‌توانید چشم‌اندازی از سال‌های آتی دبی را مشاهده نمایید.

فستیوال‌های دبی

در شهر دبی فستیوال‌های متعددی برگزار می‌شود که دلیلی بر سفر اکثر گردشگران به این شهر است. مسافران با حضور در این فستیوال‌ها و خرید کالا می‌توانند لحظات شاد و مفرحی را تجربه کنند. از بهترین فستیوال‌های دبی می‌توان به فستیوال موسیقی، فستیوال خرید و فستیوال رنگ اشاره کرد که هرکدام از آنها در زمان‌های مختلفی برگزار می‌گردند.

 

2.jpg

سافاری در دبی

از تفریحات جذاب و مهیج دبی، کویرگردی با سافاری است. این تفریح با داشتن رانندگان بامهارت و حرفه‌ای، امنیت بالایی داشته و می‌تواند تجربه خوبی را برای گردشگران رقم بزند. تجربه سافاری در دبی هم با ماشین و هم با موتور امکان‌پذیر است و معمولاً 20 تا 30 دقیقه طول می‌کشد.

دیگر فعالیت محبوب کویرهای دبی، اسکی روی ماسه است که فعالیتی محبوب و نسبتاً ارزان‌قیمت است و خاطراتی خوش را برای مسافران رقم می‌زند.

پاساژهای دبی

یکی از تفریحات موردعلاقه گردشگران، پاساژ گردی است که سالانه سبب جذب مسافران زیادی به دبی می‌شود. دبی دارای پاساژهای متعدد و محبوبی است مسافران با مراجعه به آنها هم می‌توانند اجناس موردنظر خود را خریداری کنند و هم از پیاده‌روی و دیدن مغازه‌های مختلف لذت ببرند.

از معروف‌ترین پاساژهای دبی می‌توان به دبی مال، وافی مال، بازار ابن بطوطه و نخیل مال اشاره کرد که هر کدام از اینها دارای جذابیت و محبوبیت خاص خود هستند.

اسب‌سواری و شترسواری در دبی

پارک مشرف یکی از بهترین مراکز تفریحی در دبی است که علاوه بر دوچرخه‌سواری، امکان شترسواری و اسب‌سواری را نیز به مسافران ارائه می‌دهد.

شترسواری یک تفریح مهیج برای گردشگران محسوب می‌شود که در هر کشوری قابل‌دسترسی نیست و افراد می‌توانند با سفر به دبی، آن را تجربه کنند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

 

3.jpg

جمع‌بندی

در این مطلب شما را با تفریحات محبوب گردشگران در دبی آشنا کردیم تا در صورت سفر به این شهر زیبا و پرجاذبه، از آن استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید. دبی جاذبه‌های دیدنی بسیاری دارد که برای بازدید از آنها در طول سفر لازم است از پیش برنامه ریزی کاملی داشته باشید. شرکت سعادت رنت نیز با اجاره خودروهای لوکس و آخرین مدل در دبی، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید با خودروی شخصی به آسانی از نقاط مختلف این شهر بازدید کنید.

 



نظرات