درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
سلام مرسی از شورای رقابت خواهشن همینجوری پای حرفتون بمونید.
تور خدا کوتاه نیایید نزارید حق قشر کم درآمد ضایع بشه آقایون به سود کم قانع باشن والا حق مردم ایران این نیس.. انشاالله که بتونن سر حرفشون باشن و شورای رقابت و دور نزنن
تو ایران حرف زدن خیلی زیاد و آسونه تا چقدشو بتونن عملی کنن این مهمه....
تنها راه کنترل این خودرو سازهای داخلی و مونتاژ یا فقط واردات هست،دولت هم به این نتیجه خواهد رسید،اجازه واردات خودرو صفر اروپایی یا کارکرده اروپایی میتونه بازار رو کنترل کنه و مردم هم راضی باشن،اجازه واردات بدین حتی کوتاه مدت
چرا مکث موتور رو نمیگن؟
با سلام وتشکر از شورای رقابت و همچنین صنعت ومعدن
که به فکر مردم هستند فقط خواهشن دستورات شما باید عملی واجرا شوند با تشکر
چه خوب انشاالله قیمتها بشکند اگر یک خودروی چینی شاسی که الان یک و نیم میلیارد است و شورای رقابت آن را ۹۰۰ میلیون اعلام نموده و ۹۰۰ میلیون شود آنگاه اتوماتیک وار خودروهای لگن ایران خودرو و سایپا هم افت قیمت ۵۰ درصدی خواهند داشت و فساد کنترل می گردد
مافیا ایران خودرو وسایپاست
پرشیا و دنا عمرا"امکانات ایکس ۲۲ رو داشته باشند ولی قیمتشون از اون بیشتره حالا ببین مافیا کیه .همه حمله میکنن که نذارید مونتاژی ها قیمتروببرن بالا ولی خود مدیران خودرو مایل که پایینتر وحتی اقساطی بفروشه که مردم ماشین باکیفیت و ارزان سوار بشن .
محصولات ایران خودرو وسایپا کیفیت محصولات مدیران خودرو رو ندارن ولی قیمتشون بالاتره.
رییسی دمت گرم یعنی این موتاژی ها رو سر جاشون بنشونی واقعا معلومه که فساد ستیزی.
مافیا که میگن همین مونتاژی ها هستن
توروخدا قیمتارو بالا نبرید بزارید مامردم عادی هم بتونیم ماشین بنویسیم خودتونو بچه هاتونو بزارید جای ما جوونا????
امیدوارم این بار مونتاژ کاران تابع قانون باشند!
وزارت صمت و شورای رقابت به خاطر مردم سر حرفشون بمونن.