درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
آمار دقیقی ازتولید ندارن آنقدر ماشین توی نمایشگاههاوخیابانها وپارگینگ هست که شمارو سرکار گذاشتن هیشکی خودروشون رونمیخره مصرف کننده خیلی کمه همه دلالان خودشونن وگرنه مردم نون ندارن بخورن خونه ندارن خودروی لوکس میخوان چیکار یادتون باشه بازم از خودروسازان رودست میخورید قیمتها بازار با کارخانه یکی میشه چطوری... خودروی پارس ۳۳میلیونی رورسوندن ۶۰۰ بعد کارخونه روکردن ۳۰۰ وقرعه روبرداشتن فقط میخواستن قیمت کارخونه روببرن بالا که با کمک یک سری ازمردم خوبمون ودلالای محترمشون به مقصودشان رسیدن مردم ما یه دونه خودرو تو قرعه کشی بردن ۲۰۰میلیون توبازار سود کردن فقط همین ۲۰۰ نصیبش شد تو یه خودرو ببین خودرو ساز تویه میلیون خودرو هرکدوم ۲۰۰ میلیون ازمردم بدبخت ما گرفتن کی سود کرد شما با۲۰۰ میلیون یاخودروسازها با۲۰۰ هزار میلیارد التماس تفکر. ازماست که برماست
نویسنده رسما داره به خودروساز راه دور زدن و اذیت و آزار مشتری رو نشون میده و عادی سازی می کنه که بعدا کسی غافلگیر نشه. شما نگران خودروساز نباش دوست عزیز اونها ضرر نمیکنن
اگر به قیمت ها دقت شود حتی اگر قیمت بهمن ماه هم اعمال شود باز به نفع خودروساز است.
خودرو 20 هزار دلاری چگونه با دلار 45000 تومانی اعلام شده توسط خودروسازان به قیمت دو میلیارد و ششصد میلیون ضرر دارد؟
شما که تو مطلب قبلیتون گفته بودید خودروسازان خصوصی با قیمت های جدید موافقت کردند !!؟
ممنون از مطلب دقیق و موشکافانه ای که داشتید و برعکس بعضی سایتای خودرویی که گویی مونتاژکاران پدرشان هستند سنگشونو به سینه نمیزنید
اتفاقا نویسنده مقاله تمایل شدیدی به سمت خودروسازان نشان داده اما برای احتیاط کمی هم از شورا و مردم دفاع کرده . نویسنده بیشتر تاکید میکنه که خودروسازان پافشاری می کنند یا اینکه تحویل ماشین را به تاخیر میندازن یا اپشن کم میکنن یا.... در واقع نویسنده بجای خودروسازان خصوصی و به نیابت از انها اما با زرنگی در مقام تهدید و قلدری اومده.