1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. خرید ساده و سریع لوازم یدکی و جانبی خودرو در آیتول شاپ

خرید ساده و سریع لوازم یدکی و جانبی خودرو در آیتول شاپ

3 تیر 1402
  • 0

آیتول شاپ، پلتفرم جامع فروش لوازم یدکی و جانبی خودرو است که امکان خرید ساده و سریع انواع محصولات خودرویی را در بستری امن فراهم کرده است.

نیاز فوری به لوازم یدکی و جانبی خودرو، تجربه آَشنایی برای مالکان اتومبیل است؛ در این میان ریسک خرید محصولات تقلبی آن هم با قیمت­های نامتعارف، با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم­های کشور دور از ذهن نیست. آیتول شاپ به عنوان بستر جامع فروشگاهی آیتول با ارائه بیش از ۳۰ نوع کالای با اصالت در حوزه لوازم یدکی و جانبی، مسئله تامین محصولات موردنیاز خودرو را ساده کرده است. 

از مهمترین مزایای استفاده از آیتول شاپ می­توان به ضمانت اصالت محصول، مشاوره انتخاب محصول، سرویس تعویض در محل، ارسال به سراسر کشور و ۷ روز ضمانت بازگشت کالا اشاره کرد. همچنین مشتریان تهرانی می­توانند از امکان ارسال و خدمات تست برق آمپر و تعویض باتری به صورت رایگان استفاده کنند.

محصولات آیتول شاپ از تنوع بالایی برخوردارند و بیش از 2000 قطعه لوازم یدکی و جانبی در 30 دسته بندی اصلی در آن به فروش می­رسد. در این پلتفرم جامع از انواع باتری، روغن موتور، فیلترهوا، روغن، کابین و بنزین گرفته تا انواع ضد یخ، برف پاک‌کن، لنت ترمز، اکتان و... سبد کاملی در اختیار مالکان خودرو قرار دارد و محصولاتی چون لاستیک و چراغ خودرو نیز به زودی اضافه می­شوند.

طز.jpg

نحوه سفارش در آیتول شاپ

مالکان خودرو برای سفارش محصول موردنظر خود می­توانند از طریق مراجعه به وبسایت itoll.shop و یا اپلیکیشن آیتول، با وارد کردن اطلاعات برند و مدل خودرو، مناسب ترین لوازم یدکی مورد نیاز خود را با بهترین قیمت تهیه کنند و حتی از امکان مشاوره با کارشناسان برای انتخاب محصول بهره­مند شوند.

محصولات آیتول شاپ پس از ثبت سفارش توسط کاربران از طریق تیپاکس یا باربری به سراسر کشور ارسال می­شوند (البته محصول باتری فعلا در سطح شهر تهران توزیع می­شود). در حال حاضر تحویل محصول برای مشتریان تهرانی به دو صورت ارسال عادی و فوری است و زمان تحویل سفارش نیز از ۲ ساعت تا دو روز (بسته به تحویل فوری یا عادی) پس از ثبت سفارش به طول می­انجامد.

آیتول شاپ به عنوان سامانه جامع فروشگاهی آیتول، در راستای تکمیل سبد محصولات این برند و رفع تمام نیازهای خودرویی مالکان به لیست خدمات آیتول اضافه شده است تا تجربه خوب خرید لوازم یدکی با کیفیت و قیمت مناسب را برای کاربران ثبت کند.



نظرات