1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. فن آوری، تکنولوژی و مقایسه
  4. بی‌نی‌سی نخستین فروشگاه دیجیتالی لوازم یدکی کشور را افتتاح کرد + تصاویر

بی‌نی‌سی نخستین فروشگاه دیجیتالی لوازم یدکی کشور را افتتاح کرد + تصاویر

10 تیر 1402
  • 0

مجموعه بی نی سی صبح روز پنجشنبه مصادف با عید قربان با برگزاری مراسمی در هتل المپیک تهران، از هدف گذاری این مجموعه برای بروز شدن و همگامی با تکنولوژی روز خبر داد و در گام نخست، از اولین فروشگاه دیجیتالی قطعات یدکی خودرو درغرب تهران رونمایی کرد.

در ابتدای این مراسم برادران قرصی به عنوان بنیان گذاران و اعضای هیات مدیره مجموعه بی نی سی  در کلیپی ویدیویی؛ بروز شدن و همگام شدن با تکنولوژی روز را دلایل افتتاح مجموعه بی نی سی دانستند، محمد قرصی رییس هیات مدیرها این شرکت در این کلیپ از همدلی و همکاری و صداقت در معامله به عنوان عوامل موفقیت بی نی سی به عنوان اولین فروشگاه زنجیره ای خودرو یاد کرد.

همچنین در ادامه مراسم مهندس محمد ناصر معتمدی معاون بند و بازاریابی  و مشاور هیئت مدیره بی نی سی در خصوص چرایی نو آوری و فناوری توضیحاتی ارائه کرد و گفت: میزان ایده ها و نوآوری ها در شرکت ها به گونه ای نیست که به اندازه کافی پایداری آن ها و حضورشان در بازار را تضمین کند؛ امروزه اصول کسب و کار مدرن و اعمال نگرش درست یکی از دلایل اصلی پایداری شرکت در زمین بازی پر مخاطره رقابت تجاری است و توانایی ایجاد یک مداری که وجود ندارد از اصلی ترین راههای پیشرفت است درست همان کاری که در بی نی سی رخ داده است.

07.webp
معتمدی در ادامه دوران پاندمی را فرصتی برای برداشتن گام های مؤثر در جهت تحولات دیجیتال دانست و افزود: در دوران کرونا ما همگی با این واقعیت آشنا شدیم که در برخی مواقع، کارخانه یا فروشگاه ممکن است تعطیل شود و تنها راه باقیمانده، استفاده از اینترنت و کسب و کارهای آنلاین است. البته، همه این تغییرات باید بر اساس اصول کسب و کارهای مدرن انجام شود و تنها خرید یک تکنولوژی، نمی‌تواند ضامن رشد و توسعه کسب و کار باشد.

08.webp

وی افزود فروشگاه دیجیتال به عنوان یک کسب و کار خرده فروشی تعریف  می شود که به مشتریان اجازه میدهد در مراحل مختلف سفر خرید به صورت دیجیتال با فروشگاه تعامل داشته باشند. در فروشگاه بی نی سی، انچه مشتری میخواهد، انگونه که میخواد و به شیوه ای که میخواهد دریافت خواهد کرد .در واقع بی نی سی همواره آماده برهم زدن شرایط عادی است و ما می خواهیم رهبر تغییر باشیم.

بی‌نی‌سی یک مدل جدید را پیاده کرده که به مشتریان امکان تعامل دیجیتال با فروشگاه در طول فرآیند خرید را می‌دهد. این فروشگاه دیجیتال، که ایده‌ی آن از سال ۹۷ در بی‌نی‌سی شکل گرفته، بر اساس سه عامل اصلی: فرد، فرآیند و فناوری طراحی شده است. همچنین یک استراتژی چندکاناله برای جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها در بی‌نی‌سی اجرا شده تا نیازهای مشتریان به درستی شناسایی شوند. بنابراین، فروشگاه دیجیتال بی‌نی‌سی می‌تواند نیازهای خریدار را در زمان و شکل مورد نیاز او برآورده کند.

17.webp

فروشگاه های زنجیره ای بی نی سی

فروشگاه دیجیتال بی‌نی‌سی بیش از ۱۴ هزار نوع کالا را در اختیار خریداران قرار می‌دهد و این قطعات شامل تمام قسمت های خودرو شامل قطعات بدنه و کابین، موتوری، تزئیناتی، برقی و....می شوند، همچنین بی‌نی‌سی به عنوان نماینده رسمی شرکت‌های ایساکو و سایپا یدک، ضمانت‌های لازم برای کالاهای این شرکت‌ها را ارائه می‌دهد. کالاهای بسته‌بندی شده بی‌نی‌سی نیز از کیفیت بالا و اصالت برخوردار هستند. کالاهای وارداتی نیز با شناسه‌های کیفی وزارت صمت عرضه می‌شوند.

18.webp

بازدید از "بی‌نی‌سی" اولین فروشگاه دیجیتال لوازم یدکی خودرو

پس از افتتاح رسمی فروشگاه دیجیتال توسط هیئت مدیره بی‌نی‌سی، حاضرین در مراسم به فروشگاه مراجعه و تجربه خرید در اولین فروشگاه دیجیتال لوازم یدکی خودرو را بدست آورند.

در این فروشگاه، با ارائه یک شماره تلفن به پنل های فروش، می‌توانید حساب کاربری خود را ایجاد کرده و وارد فروشگاه شوید. سپس با تعیین خودروی خود، می‌توانید قطعه مورد نیاز خود را جستجو کنید و برندها و قیمت‌های مختلف را مشاهده کنید. در نهایت، انتخاب خود را انجام داده و پرداخت را از طریق همان دستگاه انجام دهید. در صورتی که خریدار در انتخاب دقیق کالای خود دچار سردرگمی شود، کارشناسان فروشگاه در کنار او خواهند بود تا به او کمک کنند.

03.webp

پس از نهایی شدن خرید، سفارش قطعات از طریق دستگاه های زبرا به دست اوپراتور های شرکت در انبار می رسد تا ایشان با اسکن کردن کد های روی قطعات، بدون امکان اشتباه در انتخاب قطعات، سبد خریدراری شده توسط مشتری را بسته بندی کرده و به روش انتخاب شده به دست ایشان برسانند.

مسئولین بی نی سی همچنین از برنامه ریزی گسترده برای بروزرسانی وب سایت فروشگاه اینترنتی بی نی سی خبر دادند و اعلام کردند؛ پلتفرم جدید فروش در فروشگاه دیجیتالی شعبه غرب به زودی در وب سایت بی نی سی نیز به کار گرفته خواهد شد.

منبع car.ir


نظرات