1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. افتتاح شعبه جدید خودرو45 در مرکز خودرویی چیتگر

افتتاح شعبه جدید خودرو45 در مرکز خودرویی چیتگر

29 شهریور 1402
  • 0

بیست و ششمین شعبه خودرو45 در مرکز خودرویی چیتگر، به عنوان بزرگ‌ترین شعبه از نظر ظرفیت پذیرش خودرو افتتاح شد.
در این شعبه همانند سایر شعب خودرو45 امکان پذیرش فروشندگان خودرو از طریق پلتفرم این شرکت وجود دارد. علاوه بر پذیرش این متقاضیان، این شعبه آماده خدمت رسانی به فروشندگان حاضر در جمعه بازار چیتگر است. خودرو45 در این شعبه با همکاری شهرداری تهران، علاوه بر فعالیت در جمعه بازارهای خودرویی چیتگر، سایر روزهای هفته نیز میزبان فروشندگان خودرو است. 
مدیر فروش خودرو45 در این مراسم تاکید کرد: هدف از راه‌اندازی این شعبه و خدمات رسانی در مرکز خودرویی چیتگر، خلق ارزش برای مراجعین جمعه بازارهایی خودرویی است تا فضایی امن و آسان را برای معامله خودروها فراهم کنیم. بدین صورت که با افزایش شفافیت در شرایط خودرو و همچنین وجود شبکه گسترده‌ای از خریداران تایید شده، معامله خودرو را تسهیل کنیم. 

3.webp
احسان گائینی با بیان اینکه خودرو45 طی پنج سال فعالیت، آماده تسریع و تسهیل در معاملات خودرویی در سطح کلان‌تر است، تاکید کرد: همکاری با شهرداری و حضور در مراکز بزرگ معامله خودرو، آن هم در پایتخت، اهدافی فراتر از تعداد و حجم معامله برای ماست؛ اهدافی همچون کاهش تخلفات و سودجویی‌های ناشی از معامله خودرو که طی سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته است. 
از جمله مزایای جدید خودرو45 برای حاضرین در جمعه بازارهای خودرویی، نمایش خودروی فروشنده از یک شهر به تمام نقاط ایران است. بدین صورت که مشتریان می‌توانند با ثبت درخواست فروش و مراجعه به یکی از شعب خودرو45، ماشین خود را به شبکه خریداران تایید شده این شرکت نمایش دهند و در نهایت به بهترین قیمت همان روز معامله کند. 

7.webp
وی تاکید کرد: همان طور که بهمن ماه سال گذشته به اصحاب رسانه وعده داده بودیم، همانند شعبه خودرو45 در مرکز خودرویی چیتگر، به زودی یک شعبه نیز در مرکز خودرویی شهید دوران ایجاد می‌شود که در این شعبه نیز امکان پذیرش خودروهای جمعه بازار وجود خواهد داشت و خدمات فروش در این دو مرکز جهت سرعت بخشیدن و تسهیل فرایند در حال خدمات رسانی است. 
گائینی با اشاره به اینکه در حال حاضر روش خودرو45 در ایران مشابه ندارد، اظهار کرد: معامله خودرو با نوسانات موجود در بازار، کاری پر ریسک محسوب می‌شود که ما تلاش کردیم با تسهیل فرآیند فروش، تمام خدمات را به صورت یکجا به مشتریان ارائه دهیم.
او ادامه داد: ما در مجموعه خودرو45 با تمام همکارانمان در شعب سراسر کشور تلاش داریم تا بهترین تجربه از معامله خودرو برای مشتریانمان را رقم بزنیم، به گونه‌ای که بتوانیم برای فروش خودرو، انتخاب همیشگی آن‌ها باشیم. به همین جهت برای حضور در سایر مراکز فروش در پایتخت آماده خدمات رسانی هستیم. 

4.webp
 مجموعه خودرو45 در حال حاضر دارای بیست و شش شعبه در تهران و سایر شهرهاست. شعب این مجموعه در شهرهایی همچون، تهران (۱۰ شعبه)، البرز (۲ شعبه)، مشهد، تبریز، اصفهان، اهواز، شیراز (۲ شعبه)، آمل، بابل، ساری، قائم شهر، گرگان و یزد به صورت فعال در حال خدمات رسانی است. در راستای توسعه خدمات رسانی به فروشندگان در سطح کشور، شعب خودرو45 تا پایان سال جاری رو به افزایش است. 

مراسم افتتاحیه بیست و ششمین شعبه خودرو45 در مرکز خودرویی چیتگر،  روز سه شنبه ۲۸ شهریورماه، با حضور فردین رحمان نژاد،معاون توسعه، بهره‌برداری و سرمایه‌گذاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، اصحاب رسانه و مدیران مجموعه خودرو45 برگزار شد.



نظرات