1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. نامی خودرو مجوز واردات خودروهای نیسان به ایران را گرفت

نامی خودرو مجوز واردات خودروهای نیسان به ایران را گرفت

24 مهر 1402
  • 0

نیسان یکی از محبوب‌ترین و با کیفیت‌ترین برندهای خودرو در ایران است. اولین خودروی نیسان وارد شده به ایران یک پاترول بود که در سال 1340 پا به کشور عزیزمان گذاشت. سرعت محبوب شدن پاترول به حدی بود که در بیشتر سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی آن روزها همیشه پای ثابت سکانس‌ها بود و به یکی از پرفروش‌ترین خودروهای ایران تبدیل گردید. در سال‌های بعد، نیسان خودروهای دیگری مانند ماکسیما، تیانا، جوک و ایکس تریل را نیز به بازار ایران عرضه کرد. این خودروها نیز به سبب کیفیت، آپشن و استانداردهایی که داشتند به سرعت محبوب شدند و نیسان را به بالای جدول برندهای محبوب خودرویی در ایران تبدیل کرد.

photo_2023-10-16_16-57-49.jpg

‎نامی خودرو و واردات نیسان

با آزادسازی مجدد واردات خودرو، حالا شرکت نامی خودرو به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودرو در ایران، به تازگی موفق به دریافت مجوز واردات خودرو با برند نیسان به ایران شده و از این پس این شرکت در واقع مجوز رسمی از سوی وزارت صمت برای واردات خودروهای نیسان به ایران را خواهد داشت و با این برند با کیفیت فعالیت خود را در این زمینه آغاز می‌کند.
‎انتظار می‌رود طی چند ماه پیش رو با ورود خودروهای جدید و با کیفیت نیسان، محبوبیت این برند خودرویی نزد دوست‌داران آن در ایران دو چندان شود. نامی خودرو به عنوان نماینده واردات، فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران، نقش مهمی در معرفی و فروش خودروهای نیسان در ایران ایفا خواهد کرد.

photo_2023-10-16_17-01-07.jpg

‎نیسان دارای سایت‌های مختلف تولیدی در سراسر جهان از جمله آمریکای جنوبی، اروپا و چین می باشد .فرایند تولید و سطح کیفیت خودروها در همه آن‌ها یکسان و با نظارت و  تایید  این برند ژاپنی صورت می پذیرد .  محصولات نیسانی که  بزودی توسط نامی خودرو به ایران  وارد می شوند   از  سایت‌های مختلف تولیدی نیسان در سراسر جهان تهیه و تامین می گردند .

‎در حال حاضر و با توجه به تحریم های ایالات متحده اخذ نمایندگی شرکتهای خودروساز در دنیا به صورت غیر مستقیم و از کشوری سوم صورت می پذیرد. و شرکت های وارد کننده چنین مسیری را پیش رو دارند.

منبع car.ir


نظرات