1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. افتتاح سومین نمایشگاه تقویت و تزئین خودرو تهران +تصاویر

افتتاح سومین نمایشگاه تقویت و تزئین خودرو تهران +تصاویر

سومین نمایشگاه تقویت و تزئین خودرو افتتاح شد +تصاویر
23 مهر 1402
  • 0

صبح امروز 23 مهرماه 1402 سومین نمایشگاه بین المللی تقویت، خدمات و تزئینات خودرو در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد. این نمایشگاه که تا پایان روز 26 مهرماه از ساعت 8 الی 15 در سالن 38B نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود با با حضور مهدی ضیغمی رییس سازمان توسعه تجارت ایران، احمدرضا علایی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تهران وجمعی از فعالان و متخصصان این حوزه با همت شرکت نیکا شایستگان تیس (نیکاتیس) افتتاح شد.

14.webp

در این دوره از نمایشگاه ۵۵ شرکت فعال در حوزه خدمات، تقویت و تزیین خودرو به نمایش آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه های مختلف تقویت و تزیینات خودرو پرداختند، همچنین شرکت های عرضه کننده تجهیزات تعمیرگاهی نیز حضور پر رنگی در این رویداد دارند.

5.webp

بخشی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه که در زمینه تزیینات خودرو فعالیت دارند، در طول مدت نمایشگاه به صورت به صورت زنده و در مقابل چشم بازدیدکنندگان به اجرای خدماتی نظیر کاور های بدنه می پردازند.

4.webp

همچنین در بخش دیگری از این نمایشگاه، تعدادی خودرو کلاسیک کلکسیونی به نمایش درامده است.

2.webp

علاقه مندان به این رویداد می توانند از امروز تا ۲۶ مهر ماه و از ساعت ۸ الی ۱۵ در سالن ۳۸ ب نمایشگاه های بین المللی تهران از این رویداد بازدید کنند.

منبع car.ir


نظرات