1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. رونمایی از آریزو 6 GT در شوروم فونیکس ستوده + گزارش تصویری

رونمایی از آریزو 6 GT در شوروم فونیکس ستوده + گزارش تصویری

28 مهر 1402
  • 0

گروه خودرویی ستوده شب گذشته در مراسمی جدیدترین محصول فونیکس، آریزو 6 GT را رونمایی کرد.

2.jpg

مراسم رونمایی از آریزو 6 GT در نمایندگی فونیکس ستوده واقع در بلوار مرزداران، تقاطع اشرفی اصفهانی برگزار شد.

1.jpg

فونیکس برند جدید مدیران خودرو است که محصولات لوکس تر این شرکت را عرضه می کند و اکنون فعالیت جداگانه ای از ام وی ام دارد. نمایندگی فونیکس ستوده در بلوار مرزداران، خدمات فروش فونیکس را به طور کامل به مشتریان ارائه می دهد. همچنین لوازم یدکی محصولات فونیکس نیز در این نمایندگی قابل تهیه اند.

4.jpg

گروه خودرویی ستوده فعالیت خود را از سال 1395 به عنوان نمایندگی مدیران خودرو آغاز کرد و اکنون پس از گذشت 8 سال، تبدیل به مجموعه ای مولتی برند و معتبر در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودرو با 10 شعبه و بالغ بر 200 نفر پرسنل شده است.

3.jpg

گروه خودرویی ستوده اکنون به عنوان نمایندگی فونیکس، MVM، لاماری، کرمان موتور و ماموت خودرو شناخته می شود و در آینده برندهایی نظیر مکس موتور نیز به این مجموعه مولتی برند اضافه خواهند شد. نمایندگی های ستوده علاوه بر فروش، اکنون خدمات پس از فروش را نیز به مشتریان ارائه می دهند.

b l  (2) copy.jpg

آریزو 6 GT، محصول جدید فونیکس است که شب گذشته در حضور آقای مجید ستوده، مدیرعامل گروه خودرویی ستوده رونمایی شد. این محصول هم اکنون به عنوان سریع ترین سدان مونتاژی در بازار ایران شناخته می شود.

6.jpg

معرفی آریزو 6 GT

آریزو 6 جی تی از یک موتور 1.6 لیتری توربو GDi بهره می برد که توانایی تولید 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور را دارد و نیروی خود را از طریق یک گیربکس 7 دنده دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می کند. شتاب صفر تا صد این خودرو 7.6 ثانیه است.

آریزو 6 جی تی همچنین با بهره بردن از دستیار کمک رانندگی ADAS، به عنوان یک خودروی نیمه خودران شناخته می شود و علاوه بر آن، لیست بلند و بالایی از امکانات رفاهی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

7.jpg

منبع Car.ir


نظرات