1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. افتتاح نمایندگی 7101 لاماری در شیراز

افتتاح نمایندگی 7101 لاماری در شیراز

5 آبان 1402
  • 0

عصر روز گذشته هشتمین نمایندگی رسمی لاماری (‌آرین پارس موتور ) با حضور جمعی از مدیران این شرکت در شهر شیراز افتتاح شد.

نمایندگی ۷۱۰۱ شیراز لاماری ( آرین پارس موتور ) به مدیریت آقای احمد قاسم پور یکی از بزرگترین نمایندگیهای این شرکت در کشور محسوب میشود که بر اساس استانداردهای تدوین شده طراحی، تجهیز شده است.

در مراسم افتتاحیه نمایندگی جدید لاماری در شیراز، خودرو لاماری HEV، محصول وارداتی آینده این شرکت بار دیگر به صورت نمادین رونمایی شد ، همچنین محصول جدید آرین پارس موتور یعنی لاماری ایما X نیز برای بازدید علاقه مندان در این شوروم حاضر است.

لاماری ایما X یا همان لاماری X، نسخه فول آپشن خودروی ایما محسوب می شود که در تابستان 1402 توسط شرکت آرین پارس موتور رونمایی شد.

لاماری ایما (فورتینگ T5 ایوو) یک کراس اور چینی ساخت شرکت دانگ فنگ است که برای اولین بار در سال 1400 با نام لاماری ایما و توسط شرکت آرین پارس موتور به بازار ایران عرضه شد. آرین پارس موتور ابتدا نسخه لو آپشن لاماری را به بازار عرضه کرد که اتفاقا همان نسخه نیز به علت طراحی ظاهری جذاب، فروش خوبی را در قیاس با رقبا تجربه  کرد. با این حال در تابستان سال 1402 و با معرفی ایما X، نسخه فول آپشن لاماری نیز به بازار آمد.

مشخصات فنی لاماری ایما X

لاماری ایما X از همان موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو GDiنسخه قبلی که توانایی تولید 195 اسب بخار قدرت در 5600 دور در دقیقه و 285 نیوتن متر گشتاور از 1500 دور در دقیقه را دارد بهره می برد. این توان تولیدی از طریق یک گیربکس 7 دنده دو کلاچه تر (Wet DCT) به چرخ های جلو منتقل می شود تا لاماری ایما X طی 9.5 ثانیه از سرعت 0 به 100 کیلومتر برساعت برسد.



نظرات