1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. معرفی هفدهمین دور نمایشگاه اصفهان + شرکت کنندگان

معرفی هفدهمین دور نمایشگاه اصفهان + شرکت کنندگان

15 آبان 1402
  • 0

هفدهمین دور نمایشگاه خودروی اصفهان از تاریخ 16 الی 19 آبان در محل دائمی نمایشگاه های شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش Car.ir، مجری برگزاری نمایشگاه های بین المللی خودرو، از نمایشگاه خودرو اصفهان به عنوان بزرگترین نمایشگاه خودرو کشور در سال ۱۴۰۲ و یک جشن خودرویی حاصل از سیاست های دولت سیزدهم در صنعت خودرو نام برد.

علیرضا عاجزی، با بیان این مطلب اظهار داشت: نمایشگاه خودرو اصفهان با برگزاری در فضای بالغ بر 25 هزار متر مربع سرپوشیده و باز، عنوان بزرگترین نمایشگاه خودرو کشور را به خود اختصاص خواهد داد.

وی با اشاره به شمارش معکوس برای آغاز نمایشگاه خودرو اصفهان از ۱۶ آبان ماه جاری، تصریح کرد: افزون بر ۲۰ شرکت خودروسازی کشور مشغول غرفه سازی و آماده کردن خود برای حضور و بروزی پرقدرت در هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان هستند.

مدیرعامل شرکت مدیریت رویداد و نمایشگاه رونق، گردهمایی پرشور خودروسازان در نصف جهان را حاصل سیاست های صحیح دولت سیزدهم در صنعت خودروسازی دانست که امروز شاهد به ثمرنشستن این سیاست ها با تولیدات مطلوب و متنوع در دو بخش خودرو سواری و تجاری هستیم.

عاجزی با تاکید بر اینکه خودروسازان به دنبال افزایش تیراژ و تنوع تولید، باید مشتریان را نیز با خودروهای جدید آشنا کنند، اضافه کرد: با شروع نمایشگاه خودرو اصفهان، این نمایشگاه به محلی با هدف بازاریابی و بازارسازی یرای خودروهای سبک و سنگین و جدید شرکت های خودروسازی کشور خواهد شد.

وی از شور و هیجان چهار روزه نمایش و معرفی خودروهای جدید در شهر زیبای اصفهان به عنوان یک جشن خودرویی کشور یاد کرد و متذکر شد: همکاران ما در ستاد برگزاری این نمایشگاه نیز تمام تلاش خود را برای برپایی هرچه بهتر و باشکوه تر هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان به کار خواهند گرفت تا خاطره خوبی هم برای مردم و هم تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خودرو از این نمایشگاه به یادگار بماند.

یادآور می شود که هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از ساعت 11 صبح 16 آبان ماه جاری فعالیت خودر را به مدت 4 روز تا 19 آبان ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های شهر اصفهان آغاز خواهد کرد و هر روز تا ساعت 18 عصر پذیرای مخاطبان و علاقمندان و صنعتگران کشور خواهد بود.

به گفته عاجزی، شرکت هایی نظیر گروه بهمن (بهمن موتور، بهمن دیزل، سیبا موتور، ایران دوچرخ)، ایران خودرو و ایران خودرو دیزل، مدیران خودرو، کرمان موتور، آرین پارس موتور، آرین دیزل، تیگارد موتور، آریا دیزل، نیکران موتور، کامل دیزل و... حضور دارند.

منبع Car.ir


نظرات